[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Klopt, deed zo'n gozer met Flood ook ja. 8)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja die glitch is er al een tijdje. Dus als je oddball hebt op Complex weet je waar je moet hiden. :+

3. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Infinity slayer, 1 kill maken en met je hele team hiden epische win. Net als oddbal, 2 man hardlight shield ball protecten en 2 slayers en dan met zn allen in een hoekje. X)

Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe kan je nou een hele match hiden? Complex of camo?

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Daarstraks even CTF gespeeld met Vesperia, dit is dus echt niet mijn speltype. sheesh. Nou ben ik zeer zeker niet de beste in Halo 4, maar CTF is echt een drama voor mij. Laatste ronde was 1 kill - 11 death. En natuurlijk is het geen gametype waarbij het om de kills gaat, maar ik heb ook geen één keer in die ronde de vlag ook maar een seconde in mijn handen gehad. hehe, ik hou het wel op 8v8 slayer. Dat ligt mij toch iets meer.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

HEBBEEEEEE!!!!!

7. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Haha,geniaal! Ik had hetzelfde alleen gelukkig game verkocht aan een maat en nog vlug even die codes opgeëist ;)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Kunnen wij die nou gewoon downen?

9. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de 3 verborgen getallen in de video vinden, dat invullen op een website verborgen in de video. Vervolgens moet je je hdd opsturen naar de maker en die zal het voor je erop zetten. Succes.

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er uit als een copy van de Reach versie, denk dat met de jumpheight en dat soort dingen toch wat aanpassingen gemaakt moeten worden. Geen verrassing dat Sanc weer terug komt, jammer dat je midship niet normaal kan maken met forge. De maps zijn niet perse slecht, ze zijn gewoon fuckin huge.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dit is gewoon een Forge creatie van een user, niet door 343 zelf.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Aangezien iedereen nu sprint heeft moeten ze over het algemeen ook wat groter zijn lijkt me.

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Valt me op dat Slayer Pro best gedomineerd wordt door Amerikanen en dus ook hun ontzettende pauper host, dus daar blijf ik voorlopig maar even bij weg. Vooral als je tegen een decent team moet, maar je zo ongelofelijk hard gehandicapt wordt door zo'n compleet Amerikaans team + hun host.

Aan de andere kant, ik join Avengetar gisteren. ''Ah jullie spelen SWAT? Heb ik echt niks mee!'' --> ''FUCK YEAH KILLTACULAR :cool:''

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    .....wat wil je dan, onzichtbaar/onschendbaar worden? Das wel makkelijk! Zodra je bijna doodgaat, effe op back drukken en voila!
    Was dit niet altijd al zo? Stats checken op een redelijk cover plekje, niet midden in het veld.....?:confused:

Ik heb toch echt wel kruisjes in mijn radar als er iemand gekilled is.....of bedoel je op het game-beeld? Maakt dan toch ook niet uit, ben je er waarschijnlijk toch te ver vandaan.....en anders moet je teammate beter communiceren en vertellen waar hij dood is gegaan.:9

Maakt toch geen reet uit dat je die balk niet meer ziet, maar gewoon een timer hebt?

Geen flag at home (was dat bij H2 en 3 niet ook zo) is IMO alleen maar een plus. Snellere potjes....wel irri als je aan het verliezen bent, maar ik vind het wel fijner persoonlijk.

Ach, heb je gewoon een kutteam gehad.
    Ik speel het niet bijzonder veel, maar vind het wel leuk om zo nu en dan eens te doen voor de afwisseling.

Sprint had je ook al in Reach op deze map, dus lijkt mij niet nodig.

Wel leuk, ik mis die kleine maps wel een beetje; in H4 zijn ze allemaal net wat groter, al kan dat alleen zo overkomen omdat ik ze nog niet zo goed ken.

15. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van. Komen alleen wel vaak fransen tegen :l
    En anders doe ik gwn customs :+

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee.

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Eerlijk is eerlijk, het andere team speelde veel beter als team. Ook betere keuze's met armor upgrades enzo, logischer in ieder geval. Ik had b.v Turret, idee was om die bij de vlag te plaatsen als extra defense. Leuk idee, maar realiteit is dat het gewoon niet goed werkte. Volgens mij hadden ze allemaal in het andere team of camo of hologram. En dat werkt best goed als je met drie/vier man de vlag probeert te pakken en er staan ineens 6 man tegenover je.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gisteren nog een paar potjes gewonnen met CTF, communiceren is toch best belangrijk. Ik had zelfs 5 vlaggen gecaptured in een potje 'Flag Champion' :cool:, binnenkort maar eens Oddbal proberen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    net voor het eerst swat gedaan in H4, maar even niet weer, ernstig afgemaakt.

Ik kan nu ook de Light Rifle kiezen voor mijn loadouts. Ik zie ze best vaak gebruikt worden, is ie beter dan de DMR?

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik vind van niet, kon er bijna geen kills mee maken, kan ook zijn dat ik er aan moet wennen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina