1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Aha, dat is het dus. :p Je zei dat je geen plek had... BUSTED! :D

    Haha, ik lach me kapot... Rambo gaat elke keer dood! :lol: Maar goed, waarom kunnen wij niet spelen? :mad: Ik blijf dat al een leuke map vinden. Ook Ghosts en Banshees zo te zien... Nice! :cool:
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klinkt alleen echt niet meer als de Halo die ik gewend ben.. :9 but I need it!
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, omdat het echt opgenomen geluiden zijn. Ik moet er ook heel erg aan wennen, maar het klinkt eigenlijk wel vet. :) Alleen ben ik benieuwd hoe ik reageer op de geluiden als ik het eenmaal zelf speel. 8) Die Ghost klinkt echt apart! :9

    Die cam doet wel raar vind ik trouwens, maar misschien wordt dat nog gefixt.
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zucht, wordt toch weer tijd om dadelijk onder te duiken..

    Niet alleen om totaal geen spoilers mee te krijgen, maar ook omdat ik meer informatie gewoon niet meer kan hebben! Ik kan niet nog 2 maanden wachten op de game als ik dagelijks erover zit te lezen, dan ben ik dadelijk uitgehyped tegen de tijd dat ie uitkomt!
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ach ik ben straks druk bezig met de nieuwe Battlefield DLC. :cool:

    Dat houdt me wel bezig tot aan H4.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.926
    Ze hadden ook gewoon met een Beta moeten komen. =(
    Halo 3 Beta = BESTE OOIT.
    Serieus nog beter dan het uiteindelijk spel zelf. :emo:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien doen ze het daarom juist. :+ Anders gaan mensen wéér zeggen dat de beta beter was en gaan ze wéér klagen over de uiteindelijke game. :p
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat idee had ik ook al. Ben blij dat ze deze keer niet met een beta zijn gekomen.

    Meestal is het probleem dat ze bij een public beta feedback verwachten. Echter de enige mensen die feedback geven zijn degene die overal over klagen. Met al die negatieve feedback en een gebrek aan positieve feedback komen ze vaak met veranderingen aanzetten waar niet iedereen blij van word.

    Vervolgens is er weer een discussie over wat beter was in de beta. Gaan ze de boel updaten om het terug te veranderen en beland je in een eindeloze discussie over balancing. Soms vraag je je af of die mensen het spel überhaupt wel spelen als ze de hele dag op de forums zitten. :emo:
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Naja er zitten wel wat kleine dingen in waarvan ik betwijfel of ze de game ten goede komen dus ik had wel graag een beta gezien. Bijv. de flag pak je nu vanzelf op en je kan hem ook niet meer weggooien.
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Automatisch oppakken van de vlag was in Halo 1 ook zo en is een kleinigheidje dat alleen maar de snelheid van de game verbeterd.

    Dat je hem niet kunt droppen hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat de game nu een puntensysteem heeft. Het bevorderd ook teamwork aangezien je niet kunt beslissen dat de ander hem maar mee moet nemen. Het nadeel is dat wanneer je een idioot in het team hebt die gaat zitten rondlopen met die vlag je er niks tegen kunt doen. :{

    We zullen wel afwachten hoe de game verloopt. 343 heeft ook al gezegd dat ze gingen kijken of dat ze de optie toevoegen om het uit te schakelen. Dus mocht het niet werken dan kun je een patch verwachten.
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, ik ben een die alle beta's goed genoeg vond voor de uiteindelijke game maar vergeet het steeds om feedback's te sturen, zullen ook heel veel mensen hebben.

    Zelf wil ik ook zo'n poster als AK, of die screen met die wolken is echt NICE, jammer dat ik geen ervaring/niet weet hoe je een poster maakt.
    Hoop wel dat ze iets van een poster van H4 met de LE doen, zou echt awesome zijn. :cool:
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, gisteren na lange tijd Halo 3 gespeeld en damn... dat was even wennen. 8) Maar toch, op de movement na blijft het erg vet om te spelen. Het enige waar ik me dus aan ergerde was het lopen en zo denk ik er nog steeds over. Dat is een van de weinige dingen die beter zijn in Reach. :) Maar wat een heerlijke maps waren het toch in Halo 3. :cool: En wat miste ik toch de oude wapens en power ups op de maps. :p Nu viel me weer op hoe erg ze Reach hadden verkracht, maar goed hopelijk komt het allemaal weer goed in Halo 4 en gelukkig wat ik nu toe heb gezien zijn de maps weer een beetje als vanouds. :9

    Trouwens ik was helemaal de Chopper vergeten in Halo 3, geniaal voertuig was dat toch! :D
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Valhalla _O_ En Sandtrap :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2012
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Rondjes rijden in Elephant in Sandtrap, awesome tijden. _O_
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tering zeg, krijg er spontaan zin in....leeft het nog een beetje, Halo 3 MP??
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jazeker en ik schrok er zelfs van... rond de 30.000 spelers online en je hebt zo een match gevonden. :) Het is alleen heel erg wennen, zeker als je lang Reach hebt gespeeld zoals ik. Sowieso dus movement/lopen, maar ook de controls. Alleen het went wel na een paar potjes en dan voel je je wel weer thuis! ;)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]

    Choppers \o/ En Halo 3 in het algemeen. _O_
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, als het niet zo'n mooi weer was buiten......maar toch, het kriebelt nu wel erg veel....:+
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]

    Tof, alle gemaakte screens staan nog op mijn profiel. Heb je al een theater/screens topic klaar staan Dulle? :cool:
     
  20. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Denk dat ik hem gewoon bij Bart Smit ga halen, prijs is gewoon prima en daarbij hebben ze ook best wel een goede preorder actie. Je krijgt 4 skins (heb ik nog bij geen ander verkooppunt gezien) en 25% korting op 12 maanden Xbox Live.

    Zou wel handig zijn als ik het gewoon ook online kon preorderen.. :F:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina