1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk weinig tot geen gameplay gezien maar hoe zit het met de recoil op bijvoorbeeld de carbine dan?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Thundercrash, hoe vond je de graphics? Youtube videos zijn altijd leuk en aardig, maar het is niks vergeleken met het echte werk op een LCD/Plasma. Hoe zag de game eruit?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Recoil in een Halo game? :+

    Maar als je Bloom bedoelt, dat zit er zo goed als niet meer in. Geloof dat alleen de DMR het een heel klein beetje heeft. Carbine stond juist bekend als een wapen waarbij alle shots zeer accuraat zijn bij het snel schieten en heb goede hoop dat de Carbine ook weer een beast is in H4.

    Maar dit soort dingen merk je pas naar vele matches. Denk niet dat ThunderCrasH al merkt of zijn shots wel goed geregistreerd worden.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2012
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weapon of choice wordt voor mij toch zeker wel de carbine in het begin. De kill time is met een schot mis dan toch het beste. Als ik er echt helemaal in zit na een flinke tijd spelen dan misschien switchen. Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar is het nu ook mogelijk in (bijna) elke gamemode om een loadout te nemen met carbine en LR als secondary?
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    :)
    Vond het grafisch heel erg nice, toch klasse dat ze dit nog uit het oude beestje weten te krijgen!

    Heel erg vibrante kleuren, zoals in H3 maar de details zoals je die in Reach zag. Daarbij heeft het geen overkill aan motion blur zoals bij Reach, kan me zelfs geen blur herinneren eigenlijk!
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klinkt goed dan! :cool: Die blur in Reach vond ik eerst echt zo irritant en wilde een nieuw TV gaan kopen! 8)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.928
    DUS.
    Voor de mensen die hem al gespeeld hebben nu.
    Lijkt/voelt het als Reach of 3/2?
     
  8. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik vond het een stuk sneller voelen dan eerdere Halo's. Sprint zit nu standaard onder de left stick, ik realiseerde me later pas dat dit nieuw was. Mooie details, wapens voelden goed. Ik moet er meteen bij zeggen dat in die korte 5 minuten mijn hersens ook uit gingen en ik vooral heel blij was om weer een nieuwe Halo te spelen.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Qua gameplay is het meer richting Halo 2/3, de snelheid zit er weer echt in. Armor abilities zijn er natuurlijk nog steeds, maar geen armor lock en dat scheelt al heel veel.

    Heb nog wel m'n twijfels bij sommige perks/aa's of ze het wel kunnen balanceren. Forerunner vision had best wel grote range. Maar goed, het is wel echt een nieuwe Halo met veel veranderingen, dus ik kijk er wel naar uit.
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Snelheid zit tussen 2 en 3 in, ik heb niet het gevoel dat AA's de game vertragen zoals bij Reach. Daarbij zag ik ook dat echt iedereen iets anders gebruikte, ik gebruikte vision bijv. terwijl mijn vriend hardlight en thruster pack volgens mij heeft gebruikt.

    De carbine heb ik helaas niet kunnen proberen, maar hij komt zeker in één van mijn loadouts in de full game.

    Overigens, Lastpak.. Dat was wel echt één van de dingen waar ik op aan het letten was. Heb een aantal keren geteld hoeveel schoten ik bijv. nodig had om iemand van full shield te droppen, kan in ieder geval bij de LR en DMR bevestigen dat dit overeenkomt met de info die ik eerder had gepost. Het weglaten van bloom (ik weet dat het niet helemaal weg is, maar bij de DMR viel het geeneens op) veel randomness uit het spel heeft gehaald.

    We kwamen beiden tot de conclusie dat we ons echt beloond voelden door hoe we speelden, geen cheap shit.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hopelijk ben ik het met je eens wanneer ik 100 H4 matches achter de rug heb. Heb al veel te lang zitten wachten op een toffe Halo. :)
     
  12. JarickEijg

    JarickEijg Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Help ! Ik wil nog pre-orderen bij een intertoys of een andere zaak , maar ik ging zaken als intertoys en eplaza vergelijken en daar waren verschillen onder het kopje : limited edition . dus niet kwa pre-order bonusen maar echt bij limited edition. Mijn vraag is : Een limited edition is toch bij elke winkel hetzelfde , zoals foward unto dawn en zulke inhoud ?
    Alvast bedankt ! Want dan ga ik gewoon af op de pre-order bonussen (:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Nee, sommige winkels hebben extra armor skins.
     
  14. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij kunnen laten weten als deze Xbox 360 bij Game Mania (http://alturl.com/meijr) gelijk staat aan deze Halo 4 Xbox 360? (http://alturl.com/na5x6)

    Ik heb namelijk een tijdje geleden bij Game Mania deze Xbox 360 besteld maar nu zie ik dat op mijn bonnetje de naam "X360 S Black (320GB) Halo 4 LE", vooral de "Black" doet mij twijfelen.

    Iemand die mijn vraag kan antwoorden? :)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    XBOX 360 S Black (320GB) Halo 4 Limited Edition Bundel

    Ik denk het niet ;)
     
  16. JarickEijg

    JarickEijg Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    LE zijn same, alleen de ene winkel schrijft wat anders dan de andere. Alleen een First Buy Card met daarop 4 extra skins is iets extra die je bij sommige winkels krijgt.
     
  18. JarickEijg

    JarickEijg Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje !!

    Dan is het gewoon het beste om te pre-orderen waar je de skins bij krijgt toch ? (:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, al krijg je die skins volgens mij zo wat bij elke game/entertainment winkel in NL. Saturn en Media Markt ook, die zijn vaak goedkoop dus zou gewoon daar heengaan.
     
  20. JarickEijg

    JarickEijg Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Top dankjewel (:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina