1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    kut trailer. Misschien inderdaad het gebrek aan 'echte' Halo muziek, maar dit doet me helemaal niks -_-
    Believe, We are ODST, Deliver Hope... Allemaal tig keer beter dan dit.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen, je ziet de hele levenslijn van John. En Cortana is een soort van zijn moeder, lekker :cool:

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat is allemaal wel leuk en aardig, maar niet als launch trailer. Reach had voor Deliver Hope bv de wat rustigere Remember Reach trailer. Hadden ze met deze ook moeten doen; als voorafje gebruiken.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso geen boeiende 'echte' trailers voor Halo 4. Too bad, Halo 3 had echt awesome shit.
    Believe, announcement en starry night. _O_

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Announcement was wel awesome, omdat ik het op dat moment niet verwachtte. Maar de E3 trailer daarna was... apart. Combo van Live action en gameplay. Meh. Sloeg nergens op. Hadden ze beter 2 aparte trailers kunnen doen.

De Vidocs weten me meer te hypen dan de trailer bij Halo 4. Op zich niks mis mee, want ik ben nog steeds gehyped, maar man wat is dit jammer na de awesome trailers van de vorige Halo games.

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ah heerlijke launch trailer. Ik werd een beetje ziek van al die zielige muziek + oorlog combinatie die ze maar bleven uitmelken. Eindelijk een trailer die wat meer laat zien van halo's achtergrondverhaal.

Sinds de aankondiging van de halo film (die uiteindelijke niet werd verfilmd) heb ik altijd al scenes uit Fall of reach uitgebeeld willen zien. Bovendien hebben we een beeld kunnen opgvangen van
    de didact. Ik wist dat forerunners 4 meter lang konden worden maar het is wat anders om te zien dat de master chief zwevend alsnog omhoog moet kijken. Ik ben ervan overtuigd dat de didact een van de meest interessante karakters zal zijn van de halo reeks, uitgaande van cryptum en primordium uiteraard

Ik snap sowieso niet waarom mensen niet kunnen genieten van unieke content zoals deze trailer. Het is natuurlijk veel makkelijker om een halo trailer te maken door gewoon wat cutscenes met gameplaybeelden te tonen uit het spel, maar waarom zou je iets willen zien wat je straks toch gaat spelen. Geef mij beeldmateriaal wat ik niet in het spel zal zien dat geeft het meerwaarde.

Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Als mijn toetsen voorbij zijn donderdag ga ik als een razende nog even Cryptum lezen. Heb hem inmiddels al een maand in huis, maar heb er nog geen tijd voor gehad. Didact is hoofdpersoon toch?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan wel genieten van unieke content (de beste Halo trailers zijn juist die met 'unieke' content), maar dit is tov andere liveaction trailers van Halo helemaal niks. Vooral als launch trailer. Als voorafje/gewone trailer zou ik het nog accepteren als wel leuk.

En dan hypen ze deze ook nog door te zeggen dat er een of andere beroemde regisseur aan verbonden is. Maakt de teleurstelling alleen maar groter. Troep.
    En weer die vreemde combo tussen liveaction en cg. Vreselijk.

Dít is hoe je launch trailers voor een Halo game maakt:
    Halo 3 | Believe

Halo 3 | Starry Night

Halo 3: ODST | We Are ODST

Halo: Reach | Birth of a Spartan

Halo: Reach | Deliver Hope

Ik ga de H4 trailer zo nog eens bekijken. Misschien waardeer ik em dan meer. :+

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Believe is imho idd nog steeds zowat de beste trailer ooit gemaakt. Prelude no. 15 ftw

edit:// deze launch trailer voelt meer als een trailer voor een Halo film. Vind hem wel erg mooi gemaakt

Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  10. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Er komt blijkbaar nog een trailer met gameplaybeelden, dus je kan dit wel zien als voorafje.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Meh, als je er zo naar kijkt. Maar vind ik niet. De geweldige (launch) trailers waren altijd live-action (als ik me niet vergis). En aangezien er geen meer komt is dit niet een voorafje hoe ik het bedoel. ;) (Remember Reach kwam voor Deliver Hope, voor Believe had je een hoop shorts van veteranen die over de good ol' times praatten etc)

12. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck man, als ik de live action van ODST kijk krijg ik wéér de rillingen, hadden ze maar zoiets gemaakt of als deliver hope.

Top 3:
    1. We are ODST
    2. Starry night
    3. Deliver Hope

Eigenlijk hoort er geen Top3 of iets te staan, ze zijn eigenlijk allemaal epic.

13. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
  15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
  16. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toch weer een 360 gekocht, omdat ik het toch wel echt fijner vind gamen.

En ben toch ook wel heel erg benieuwd naar Halo 4*)

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
  18. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Jazeker, bestel er vaak genoeg cd's. Alleen reken er niet op dat je hem op de launchdag kan spelen want ze shippen vaak vanuit Azië etc. Dus waarschijnlijk ontvang je hem dan een paar dagen later pas.

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik heb eindelijk mijn poster gehaald. Ze hebben er nog zat! :) Gaf die trut mij eerst een poster die ze half kapot had getrokken omdat ze de poster niet uit de koker kreeg en wou plakken met plakband. :+ Ik zeg die mag je zelf ophangen en heb er zelf maar eentje heel uit de koker getrokken... Prutsers! 8)

20. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij jou pakken ze tenminste nog voor je, bij mij is het elke keer van;

Ik: Hebben jullie ook Halo posters?
    Medewerker: Ja.
    *Stilte*

Dit gebeurde dus 3 van de 4 keer dat ik ben geweest. Noob personeel...

Een van de guys zei na de stiltje: zou je er een willen dan?

Ik had echt zoiets van wtf? u mad bro?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina