Ah heerlijke launch trailer. Ik werd een beetje ziek van al die zielige muziek + oorlog combinatie die ze maar bleven uitmelken. Eindelijk een trailer die wat meer laat zien van halo's achtergrondverhaal.
Sinds de aankondiging van de halo film (die uiteindelijke niet werd verfilmd) heb ik altijd al scenes uit Fall of reach uitgebeeld willen zien. Bovendien hebben we een beeld kunnen opgvangen van
de didact. Ik wist dat forerunners 4 meter lang konden worden maar het is wat anders om te zien dat de master chief zwevend alsnog omhoog moet kijken. Ik ben ervan overtuigd dat de didact een van de meest interessante karakters zal zijn van de halo reeks, uitgaande van cryptum en primordium uiteraard
Ik snap sowieso niet waarom mensen niet kunnen genieten van unieke content zoals deze trailer. Het is natuurlijk veel makkelijker om een halo trailer te maken door gewoon wat cutscenes met gameplaybeelden te tonen uit het spel, maar waarom zou je iets willen zien wat je straks toch gaat spelen. Geef mij beeldmateriaal wat ik niet in het spel zal zien dat geeft het meerwaarde.
Laatst bewerkt: 19 okt 2012