1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    _O_

    De sounds zijn totaal anders dan de voorgaande delen en het is even wennen, maar ik vind het nu gewoon gruwelijk vet! :cool: Ik vind juist dat deze sounds meer dimensie geven aan de wapens en goed bij de impact passen. :)

    En wat is die Railgun toch fokking hard zeg... AWESOME! :D
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Die Railgun ziet er erg tof uit inderdaad.
     
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Die railgun is gaaf ja! Ziet er erg sterk uit. Hij zal wel een redelijk lange herlaadtijd hebben. Of misschien kan ie oververhit raken?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Yay, infinity slayer. Ach ja, de normale slayer ZONDER weapon drop awards zit er ook nog in. ;)
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik wil spelen! :mad:
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, iedereen wel denk ik! :9 Ik ben maar weer lekker Reach gaan spelen, omdat ik me anders teveel ga ergeren. 8)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is het al bekend welke startwapens je kan kiezen voor je loadout?

    Sowieso verwacht ik de Magnum, Assault, BR en DMR. Maar er zullen er vast meer zijn.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Storm Rifle, de vervanger van de plasma rifle kan ook als starting weapon gekozen worden.

    Edit: de covenant carbine rifle komt ook terug. Die zul je waarschijnlijk ook als starting weapon kunnen kiezen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ooh okee, dacht dat de Storm Rifle een powerweapon zou zijn. Dat ding doet sick veel damage. :eek:
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee, het is net een plasma rifle alleen hij is nu wat groter. Plasma weapons doen altijd veel damage tegen shields, maar weinig wanneer iemands shield eenmaal down is.
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je iemand uberhaupt wel eens een plasma rifle/pistol oppakken in een potje slayer? Ik eigenlijk niet. Ja, als je een keer echt een wapen nodig hebt omdat je kogels op zijn....vervolgens leg je het bijna altijd af tegen iemand met een AR of BR.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Pistol wel natuurlijk. :)

    AR gebruik ik nooit. Daar heb ik mijn Magnum voor.

    Maar dat is dus typisch Bungie Halo waarbij iedereen altijd met een BR/DMR speelt. Nu kunnen we eindelijk kiezen tussen meerdere goede wapens. Ben nu wel bang dat makkelijke wapens zoals de AR of Stormrifle te OP zijn.
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Plasma pistol owned natuurlijk een wraith in principe, maar een andere spartan ermee killen is soms bijna niet te doen.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Meer oefenen. Draait puur om je timing.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is niet typisch Bungie Halo. Eigenlijk is het sinds halo 3 pas zo dat iedereen zijn BR/DMR pakt en kleinere wapens laat liggen. Dit komt grotendeels doordat in Halo 3 de dual wielding flink generfed werd. In Reach is het zelfs helemaal verwijderd en in Halo 4 komt het ook niet terug.

    EDIT: ter toevoeging, de reden dat dual wielding verdwenen is komt overigens doordat het extreem moeilijk was om te balancen. Ik weet nog wel dat Halo 2 zeven updates kreeg die de dual wield wapen balans aanpaste.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt onzin, want met dualwielden kon je nog niet eens 10 meter schieten. De BR was altijd het betere allround wapen, net als de pistol in 1 en de DMR in reach. Oh en hoi, ik speel nu tegen je in BTB.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Momenteel is er een discussie gaande of de Light Rifle een startwapen zal worden. Het wapen schijnt best goed te zijn, burst hip-shots en singleshots wanneer je scoped. Vind het wel jammer dat het wapen niet echt tof klinkt. Zou kut zijn als de LR het populairste blijkt te zijn en iedereen met een lelijk klinkend wapen speelt. :+

    Wat denken jullie?
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Carbine ziet er ook lekker uit:


    Tot zover gaat hier mijn voorkeur naar uit. Het snelle schieten maakt het wapen best fijn om mee te spelen.

    We hebben nu BR, DMR, Light Rifle misschien en de Carbine. Zal er ook een Needlerifle komen? :9
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat heeft deze Halo toch een aparte gameplay. Ik kan het niet plaatsen, maar omdat ik zowat elke dag Reach speel valt me dat op. Misschien de movement ofzo? Wat is het toch, iemand die mij kan verlossen? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina