1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Simplex is wel typisch zo'n map die ik graag speel. Heb dan weer helemaal niks met Lockout. Daar moet ik echt knokken om positief te eindigen terwijl ik mijn kills gratis krijg op Simplex.

    Relay vind ik ook al zo'n heerlijke map voor Slayer.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind ze alle drie wel lekker en het knalt echt fijn de laatste tijd... Snap er niks van! 8)
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik begrijp ook niet helemaal dat ik gister in al mn potjes SWAT veel beter was dan in mn potjes IS, terwijl je met SWAT toch wat sneller en accurater moet zijn
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    SWAT is juist easy. Gewoon richten en schieten, cod stijl. Al moet je bij halo wel beter mikken. :+

    In Halo draait het meer om je timing, weten wanneer je iemand moet uitdagen, zorgen dat je niet 1 vs 2 komt te staan, melee, weten welk wapen je moet hebben en vooral nades. Door nades van de tegenstander merk ik altijd als eerste hoe goed ze zijn.

    Dit zijn de dingen die Halo ook zo'n heerlijk spelletje maken.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het lijkt wel of iedereen nu met de Suppressor als 2nd loopt zeg! OMG! 8) Maar goed, DMR voor LD en Suppressor voor SD is niet eens zo gek! :)
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan heb ik zoveel keren liever een Boltshot. Alleen de AR is te OP imo. Supressor heeft totaal geen range en de kogels gaan ook nog eens langzaam. Supressor heeft een betere killtime dan de AR maar is totaal niet praktisch.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoor die dingen overal om me heen ratelen. 8) Zelf heb ik DMR+AR als back-up. :)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Klootzakken die me blijven snipen wanneer ik ze onder druk zet. Is die rogue nou zo OP of klopt er iets niet? Kon ik maar mensen uit hun scope schieten. :mad:

    Kijk je de killcam terug, zie je me goed bewegen maar hun cursor blijft scherp. Nu weet ik dat killcams totaal niet kloppen maar snap echt niet hoe mensen mij zo goed snipen.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een vieze geldwolven bij 343/MS. :emo: Gaan ze FOTUS op Marketplace zetten... Exclusive is tegenwoordig niks meer! :+
     
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Nu kan iedereen met een dildo op zijn hoofd lopen!
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja precies, was zeker teveel vraag naar... Dildoheads FTW! :p
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Haha, Bungie kende tenminste wat exclusiviteit, 343 kent alleen maar geld :emo:
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Betalen voor een dildo op je hoofd. How low can u go.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, precies! Bungie had sowieso altijd vette shit, ook met die Bungie Days. Daar kreeg je ook exclusieve stuff op bepaalde dagen. Maar goed, het is overal eigenlijk zo de laatste tijd. Epic begon er al mee en kijk nu met Ubisoft. Al die FC3 pre-order en LE zooi voor 800(P) verkopen. :+
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Fixed. Dit is een trend die al langer speelt en ik had het allang verwacht dat ze dit zouden doen aangezien hetzelfde het geval was bij Battlefield, Call of Duty en Gears of War. Die laatste wordt heel toevallig ook door MS uitgegeven. ;)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Zie m'n vorige post en jij hebt er nog een paar die het flikken. Triest gewoon... f#ck the gamers, only for the $$$! :emo:
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Competitive Skill Rank

    Wat positiever nieuws. 343 gaat skill ranks terugbrengen naar Halo 4. Het worden de al bekende lvl 1 t/m 50, per playlist. De hoogste rank wordt weergeven op je service record. We moeten er nog wel even op wachten, de geplande release date is pas in april.

    Tevens komen er wat meer mixed gametype playlists aan. Helaas blijven ze wel doen aan roulerende playlists.

    Meer info: http://blogs.halowaypoint.com/Headlines/post/2013/01/23/The-Halo-Bulletin-12313.aspx
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jammer dat ranks alleen te zien zijn op gaypoint
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat lijkt het artikel wel de suggereren, maar is niet meteen duidelijk.

    We shall see, only time will tell. ;)
     

Deel Deze Pagina