Simplex is wel typisch zo'n map die ik graag speel. Heb dan weer helemaal niks met Lockout. Daar moet ik echt knokken om positief te eindigen terwijl ik mijn kills gratis krijg op Simplex. Relay vind ik ook al zo'n heerlijke map voor Slayer.
ik begrijp ook niet helemaal dat ik gister in al mn potjes SWAT veel beter was dan in mn potjes IS, terwijl je met SWAT toch wat sneller en accurater moet zijn
SWAT is juist easy. Gewoon richten en schieten, cod stijl. Al moet je bij halo wel beter mikken. In Halo draait het meer om je timing, weten wanneer je iemand moet uitdagen, zorgen dat je niet 1 vs 2 komt te staan, melee, weten welk wapen je moet hebben en vooral nades. Door nades van de tegenstander merk ik altijd als eerste hoe goed ze zijn. Dit zijn de dingen die Halo ook zo'n heerlijk spelletje maken.
Het lijkt wel of iedereen nu met de Suppressor als 2nd loopt zeg! OMG! Maar goed, DMR voor LD en Suppressor voor SD is niet eens zo gek!
Dan heb ik zoveel keren liever een Boltshot. Alleen de AR is te OP imo. Supressor heeft totaal geen range en de kogels gaan ook nog eens langzaam. Supressor heeft een betere killtime dan de AR maar is totaal niet praktisch.
Klootzakken die me blijven snipen wanneer ik ze onder druk zet. Is die rogue nou zo OP of klopt er iets niet? Kon ik maar mensen uit hun scope schieten. Kijk je de killcam terug, zie je me goed bewegen maar hun cursor blijft scherp. Nu weet ik dat killcams totaal niet kloppen maar snap echt niet hoe mensen mij zo goed snipen.
Wat een vieze geldwolven bij 343/MS. Gaan ze FOTUS op Marketplace zetten... Exclusive is tegenwoordig niks meer!
Ja, precies! Bungie had sowieso altijd vette shit, ook met die Bungie Days. Daar kreeg je ook exclusieve stuff op bepaalde dagen. Maar goed, het is overal eigenlijk zo de laatste tijd. Epic begon er al mee en kijk nu met Ubisoft. Al die FC3 pre-order en LE zooi voor 800(P) verkopen.
Fixed. Dit is een trend die al langer speelt en ik had het allang verwacht dat ze dit zouden doen aangezien hetzelfde het geval was bij Battlefield, Call of Duty en Gears of War. Die laatste wordt heel toevallig ook door MS uitgegeven.
Ja, klopt. Zie m'n vorige post en jij hebt er nog een paar die het flikken. Triest gewoon... f#ck the gamers, only for the $$$!
Competitive Skill Rank Wat positiever nieuws. 343 gaat skill ranks terugbrengen naar Halo 4. Het worden de al bekende lvl 1 t/m 50, per playlist. De hoogste rank wordt weergeven op je service record. We moeten er nog wel even op wachten, de geplande release date is pas in april. Tevens komen er wat meer mixed gametype playlists aan. Helaas blijven ze wel doen aan roulerende playlists. Meer info: http://blogs.halowaypoint.com/Headlines/post/2013/01/23/The-Halo-Bulletin-12313.aspx
Dat lijkt het artikel wel de suggereren, maar is niet meteen duidelijk. We shall see, only time will tell.