Ben wel benieuwd welke maps we krijgen. Ga echt dingen breken als we Complex 2v2 krijgen ofzo Of Adrift, lekker campen yo!
Team doubles is er! Relay zit er bij maar het is een aangepaste versie. Iets kleiner met een powerspot in mid en overshield op top. edit: Kwam toevallig concept art tegen van de BR Reach voordat ie geschrapt werd. Lijkt wel een hybrid tussen de DMR en BR. BMR BR DMR DIE GUN MOET ER KOMEN!
Is dat ranked gebeuren er nu ook? Ik ga zometeen wel weer even online, zal er vast niks meer van bakken
Nee geen CSR ranks. April pas, samen met team throwdown. Als ik het goed heb begrepen iig. Heel jammer want ik heb gezien wat er allemaal veranderd gaat worden en dit zal misschien nog wel de Halo kunnen worden waar we vanaf Day 1 allemaal over aan het zeuren waren. Ik ben online Jor. Spelen we een paar games samen.
Leuk 2v2. Maar als er niemand online is ben ik weer verplicht om die andere gaymodes te spelen. WANT FORGE ZIT ER NIET MEER IN Enige waar ik om vraag is FFA. Is dat nou zo moeilijk. Reach had: Team Slayer Team Snipers Multi Team MLG FFA slayer Die willen wij toch ook gewoon zien in H4? Nu heb ik dus geen reden meer om Halo in mijn console te gooien. Want er zitten geen toffe playlists bij. Overigens is Team Doubles best goed te doen. De Maps kloppen, de weapon drops zijn ook goed. Team pro wordt het meest gekozen dus geen ordenance crap meer. Mapdrops zijn Railgun, Sniper/Sticky en Overshield.
Jup. Laat ze regicide, swat, griffball of een andere fail playlist weg flikkeren ofzo. Ze gooien alleen die goede playlists weg.
Of stop gewoon met het weggooien van playlists. De vorige Halo's hadden dat prima voor elkaar. Gewoon ranked en social scheiden en ongeveer dezelfde playlists erin.