Is jullie laatste tijd iets opgevallen van de kwaliteit van jullie tegenstanders? Dit is wat me is opgevallen in Infinity Slayer.
In het begin kreeg ik altijd fucking goede tegenstanders en full teams. Iedereen speelde ook zoals Halo gespeeld moest worden en kon mijn tegenstanders nooit echt betrappen op fouten.
Tegenwoordig kom ik de grootste noobs tegen. Momenteel hoef ik niet eens moeite te doen om kills te scoren. Ik krijg ze gewoon gratis. Ze rennen gewoon no-shield in een rechte lijn op me af, flanken nooit, zijn voorspelbaar en lopen altijd over mijn nades heen.
Dit in combinatie met dat er altijd 1 iemand in mijn team zit, dat rond de -20 k/d zit...
Eerst had ik echt moeite met postitief eindigen in slayer(lukt natuurlijk wel maar ging niet makkelijk ). Nu sta ik standaard bovenaan met +10/20, zonder geluk te hebben met powerweapons oid.
Theorie 1:
Iedereen met een beetje talent in games heeft Halo opgegeven
Theorie 2:
Matchmaking settings zijn veranderd. Nu zijn er niet genoeg mensen online om 8 gelijkwaardige spelers tegenover elkaar te zetten dus je hebt in beide teams een enorme mix van kwaliteiten. Team blauw heeft 2 goede en 2 slechte, Team rood heeft dan ook 2 goede en 2 mindere spelers.
Laatst bewerkt: 4 feb 2013