1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de nieuwe maps wel leuk, jammer dat de gameplay van Halo 4 MP mij niet echt (meer) aanspreekt en dat je in deze playlists op steeds dezelfde 3 maps speelt. Altijd een nadeel met DLC maps, denk ook niet dat ik ooit meer map packs ga kopen voor Halo, het is dat dit bij de Limited Edition zat.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dit. Vanavond wat potjes met Lethal en Van Den gespeeld en die waren toch wel weer tof! Alleen jammer dat iedereen met die puls granaten loopt en als een dolle die achievements wil binnen halen.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het spel zelf vind ik deze achievements minder erg dan bij de Crimson DLC, daar probeerden mijn teammaten mij steeds te doden zodat zij in de Mantis konden en gingen mensen de Warthog induiken om maar een airborne kill te krijgen. De achievements bij Majestic hebben imo minder invloed op de match.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, hier is het ook wel erg hoor en er zitten een paar kut achievements tussen. Ik hoef er nog maar 2! :9

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    928
    Ik vind de maps echt tof! Achievements kunnen mij gestolen worden maar toch al gelijk 3 binnen in de eerste paar potjes. Eindelijk heerlijke maps en doet me echt weer denken aan de oude Halo tijden!

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Willen jullie voor mij een korte Halo enquête invullen? Zou mij enorm helpen :)!

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Waarvoor gebruik je t? Studie?
    Done.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Done, wel beetje 'stom' dat als je perongelijk een vakje hebt aangetikt je hem niet meer kan 'on'tikken.:p

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Haha nee, is een algemene survey om te kijken naar meningen van de community (en stiekem een beetje om m'n site te promoten :+)

Ander vakje aanklikken? Tis google docs dus kan er verder weinig aan doen :)

Tnx beide.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ingevuld. Lekker man, gamersuggestions! En dan kies je een game uit waar de developer geen fuck geeft om de mening van haar spelers.

Overigens, Majestic Mappack is awesome. EINDELIJK een FFA playlist. Godverdomme hebben we daar op gewacht. Daarnaast zijn alle 3 de maps inderdaad small en erg geschikt voor FFA. Merk wel dat ik te vaak hongerig naar kills ga lopen zoeken en niks kan vinden. Dunno of het aan de maps ligt(geen goede hotspots) of het komt omdat ik nog niet weet hoe de maps werken.

Kan helaas nog niet mijn mening geven over de maps. Tot nu toe alleen nog maar makkelijke tegenstanders gehad. Ben benieuwd hoe de maps spelen tegen mensen die weten hoe ze moeten spelen. Adrift leek eerst ook zo'n leuke map maar toen je uiteindelijk tegen goede teams mocht spelen veranderde het in een campfest en was de snelheid volledig verdwenen. Maar tot zover ben ik eigenlijk alleen maar positief over de maps.

Laatst bewerkt: 26 feb 2013
  12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    I agree, speelt zeker lekker en eindelijk weer een beetje fatsoenlijke Halo. :9 Sowieso wel beste maps denk ik! :) En nu dat ik al die achievements binnen heb, kan ik ook weer een beetje geconcenteerder spelen... Sorry voor dat gekut gister van ons! 8)

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.126
    Zal hem vanmiddag denk ik ook weer even opstarten, ben wel benieuwd :)

14. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Omdat de dlc uit was toch maar weer wat singleplayer gedaan en gelijk uitgespeeld.
    Nu nog 1 missie solo op Legendary en 5 in Co-op dan is dat ook weer gedaan.

Toch vond ik het een mager einde. :+

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij heeft de game vandaag op Games on Demand gekocht en hij probeert nu online te spelen maar we krijgen geen normale matchmaking met hem in de lobby. Hij mist content zegt de game..wtf? Moet hij persé die Spartan Ops dingen binnen halen?

16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Wordt echt heeeelemaal gek van al die quiters die het potje steeds minutenlang stil leggen omdat er een nieuwe host gezocht moet worden. Echt serieus, is er uberhaupt een penalty voor quiters?

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, je krijgt een tijdelijke ban na paar keer quiten. Maar de black screen is typisch Halo toch. :p

En je moet niet vergeten dat ze nu aan het achievement hunten zijn...

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Okok das in ieder geval iets maar blijkbaar schrikt het niet echt af. Ik begrijp sowieso niet waarom men alleen in level omhoog kan gaan en niet omlaag, zoals bij Halo 3. Dit motiveert toch niet?

19. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 4 schijnt erg goed te zijn, maar ik hou gewoon niet van dit soort genre. FPS daar hou ik van, maar ja ik heb halo overwogen om te kopen. Maar net als bij 1 en 2 en 3 stopte ik al na de eerste missie.

Hoop dat jullie er plezier van hebben serieus, kritische noot heb je ook wel eens.

20. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee.

Halo was voor mij de enige reden om te gamen op de xdoos.

Aangezien Halo 4 nog altijd zuigt naar mijn mening, ben ik ermee gestopt en ik zal waarschijnlijk ook nooit meer eraan beginnen, ook al heb ik nog 2 jaar live lopen.

Deel Deze Pagina