@Finalbob, thanks! , herinnerde me toen dat de taal op nederlands stond Wilde eigenlijk deze week Majestic uitproberen, maar heb nu MP3 gekocht voor €5 , maar ik lees alleen maar positieve reacties dus ik kijk er echt naar uit!
Halo 4 krijgt op 8 april weer drie nieuwe maps erbij, deze keer in de Castle Map Pack die op 1 april moet uitkomen. De Castle Map Pack bestaat uit de maps Daybreak, Outcast en Perdition. Daybreak - Daybreak is een militaire faciliteit, midden in een bergketen gevestigd. Outcast - Outcast is gevestigd in canyons op een buitenaardse wereld. Perdition - Perdition is gevestigd in een stedelijk gebied. De Castle Map Pack is de derde en laatste map pack voor Halo 4 en zal 800 MSP kosten. Hij zal ook te koop zijn in combinatie met de twee andere map packs Crimson en Majestic, die tezamen 2000 MSP zullen kosten.
Haha, er schijnt een geniale easteregg in MP nu te zitten vanwege St. Patricksday... Straks even checken! /Edit: Ok, alles en iedereen is groen en er zou zo'n kaboutertje zijn die je teabagged, maar niet gezien.
Sowieso is Action Sack fantastisch!!!! Fiesta met Requisition mod in betekent eigenlijk iedereen te pakken nemen! Nice!!
Heeeeeeerlijk die nieuwe maps Glad you're back halo Wel jammer dat er nog steeds geen playlist is met standard loadouts & geen ordnance drops, maar gelukkig is haven niet de enigste leuke map meer