Halo is officieel dood. Ik hoop dat 343 hiervan geleerd heeft, want voor mij en ongetwijfeld een hoop anderen is Halo dood en bgraven. Ik ben benieuwd op er uberhaupt wel een Halo 5 uitkomt. En hoop van wel, en ik hoop dat ze van hunfouten hebben geleerd. Domme geldwolven.
Wat is er nu precies fout met Halo 4 ten opzichte van Halo Reach ? Matchmaking werkt goed. Prima campagne Ik speel Halo sinds Halo 3 .
Bungie vergelijken met 343 moet je ook niet doen. 343 is gewoon een nieuwe start en dat weegt nog lang niet op tegen geestelijk vader Bungie.
Ik vergelijk Bungie ook niet met 343, ik vergelijk Halo 4 met eerdere Halo's. Het is goed dat ze iets anders proberen, maar als je ziet dat het vele gamers laat afhaken, dan moet je eerlijk kunnen zijn en daaruit conclusies trekken. Persoonlijk heb ik niet zo heel veel moeite met Halo4, maar er missen wat dingen die voorgaande Halo's toch net wat leuker maakte.
Precies, anders moesten ze maar met een nieuwe franchise zijn begonnen, ik vergelijk het me de eerdere Halo's, misschien niet helemaal eerlijk maar toch.
Net weer potjes gedaan en speelt prima hoor. Tuurlijk hadden een aantal zaken niet gehoeven of beter kunnen doen. Die Ordnances zijn niet nodig, maar let ik niet eens meer op. Er zijn nu in totaal ongeveer 50,000 spelers online. Morgen nieuwe maps, opzich wel zin in!
Appels met peren vergelijken noem ik dat. Zelfs Reach had bijna 3x zo veel dagelijkse spelers. Het is over met Halo. Heel jammer. Dood en begraven de Halo reeks.