1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hoe unlock je die classes sowieso? Door heel veel te spelen gewoon? Heb volgens mij nog helemaal niks unlocked :+
     
  2. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Halo 4: Algemeen [Deel 2]

    Level 50 worden. Daarna kun je een klasse kiezen. Als je die tot level 10 hebt gelevelt, kun je weer een andere klasse kiezen.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die is zo vies. Ik zie iemand op me snipen. Ik maak pressure shots met mijn DMR en maak een korte strave. En dan nog word ik geheadshotted met 1 kogel. Vroeger kon je snipers uit hun scope schieten. Nu moet je maar hopen dat je tegenstander geen Rogue heeft.

    Het werkt niet alleen voor snipers. Ook DMR en Lightrifle. Alles wat kan scopen eigenlijk heeft veel minder last van flinch, wat gewoon instant win is in range battles.

    Kan iig niet wachten tot we een playlist hebben dat dit soort ongein niet meer heeft. Gewoon iedere Spartan gelijk.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  4. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 4: Algemeen [Deel 2]

    Hebben ze express gedaan. Heel et spel slechter maken om het te kunnen verbeteren met perks zoals CoD. Alleen bij Halo werkt ht niet echt.


    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Flinch is echt mijn grootste ergenis aan deze game, iedereen kan in een hoekje gaan zitten en beetje snipen en DMR/BR/whatever. Elke keer als ik gesniped ben terwijl ik iemand schiet, heb ik niet meer het gevoel dat ik ben geowned zoals eerst, nu weet je gewoon dat het nauwelijks iets met skill te maken heeft. In combinatie met de enorme hitboxes is het echt ergelijk.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tja weet je wat het is? Perks past helemaal niet bij Halo en Halo is er ook niet voor gemaakt. Om perks bestaansrecht te geven hebben ze zitten kloten met de Halo mechanics. In voorgaande halo games kon je iemands shield breken met een sniper bodyshot en snel switchen naar de BR/DMR om de headshot te maken. In H4 ben je al bijna dood voordat je van wapen hebt geswitched omdat switchen zo langzaam gaat. Waarom gaat het switchen van wapen zo langzaam? Omdat je dan een perk kan toevoegen genaamd Dexterity.

    Zelfde reden waarom we steeds ammo te kort komen of geen nades meer kunnen oprapen. De range van nades is kleiner dus kunnen we ook een explosives perk nemen. Helaas kunnen we niet alle perks tegelijk nemen en zijn we verplicht om een frustrerende Halo te spelen die niet is zoals we gewend zijn. Zelf heb ik liever geen Perks en dat iedereen dex, explosives, ammo heeft en nades kan oppakken. Zodat ik beter inzicht kan krijgen in mijn tegenstanders. Nu word ik de hele tijd verrast door mijn tegenstanders.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Klopt, gewoon old skool Halo weer, niet zoveel fratsen.. Vernieuwing is mooi maar blijf bij je eigen game en verander het niet totaal.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja inderdaad, iemand 2-shotten door alleen op zijn voeten te mikken is gegarandeerd een kill. Eigenlijk beetje het zelfde met de BR dat altijd een headshot maakt wanneer het moet door de hoge bulletspray. Ik mis een beetje de randomness van de kwaliteiten van spelers zelf. Je ziet in top voetbal spitsen ook weleens een belangrijke kans missen. In Halo had je dit ook zodat het spel spannend bleef en een goed excuus had om je tegenstander te teabaggen wanneer ie je eigenlijk had moeten killen. 8)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kwam net op m'n PC nog 3 codes tegen voor rode avatar armor (male). PM me maar als je er eentje wilt! :)

    [​IMG]
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Re: Halo 4: Algemeen [Deel 2]

    Stuur mij maar 1. Of had ik die al
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb ik je al gestuurd man, volgens mij niet eens gebruikt of wel? 8)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Re: Halo 4: Algemeen [Deel 2]

    Jawel. Maar weet niet meer of dat een rode was
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij had ik je er 2 gegeven, maar sowieso ook een rode. :)
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Als je er nog een over hebt :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Neah, heb al 16 outfits van verschillende soort.

    Aan de ander kant: Als je nog een coe hebt wil ik daar wel 17 van maken. PM me dan maar. :+
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jullie beide hebben PM met een code. Nog eentje over! :)
     
  18. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik er misschien ook eentje mogen hebben? :)
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sure, check je inbox. ;)
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    MLG dropt Halo 4 en kiest voor BO2 als fps voor 2013.
     

Deel Deze Pagina