Lockout zuigt met team slayer. Nu je ook steeds ammo te kort komt is het al helemaal ruk.
Oh ja, ik wil nu ook ranked. Want ik kom alleen maar slechte spelers tegen. Na 10 potjes heb ik het wel gezien.
Als het goed is ben ik morgen avond online om wat games te spelen trouwens.
===== eerste indruk =====
Simplex blijft een strakke map. Als je over de helft weet te pushen heb je volledige controle. Straks wanneer ik de spawns door heb kan ik wel sicke shit doen op Simplex. Momenteel push ik alleen de flanks en probeer altijd in leven te blijven. Simplex is ook een echte DMR map. Zoveel toffe angles waar ik gratis kills kon scoren. 17-2 was mijn laatste Simplex slayer game.
Maar nog steeds blijft dit een frustrerende game door een aantal fouten. King of the Hill is een trash gamemode op de nieuwe maps. Kan me niet voorstellen dat dit lang leuk zal blijven. Daarnaast is er ook een map die erg klein aanvoelt, weinig hoeken hebt om je team te dekken en al gauw uitloopt tot een AR spray fest. Ik probeer dan mensen over mijn nades te laten lopen en ze te one-shotten met mijn BR, werkt goed, maar het blijft vervelend aangezien je deaths cheap aanvoelen. Sowieso is 1 op 1 gaan met een AR flauw. Of je wint no-shield of je mist 1 shot en je bent dood. Als er een 2de enemy in de buurt is, is het al gauw einde oefening.
Ben nu wel erg optimistisch over de aankomende competative gamemodes. Er zitten goede maps bij en als ze de game DMR/BR only maken zonder crazy loadouts raak ik weer verslaafd.
CTF is ook een stuk beter geworden volgens mij. Eerst kon je toch een flag capturen terwijl je eigen vlag weg is? Nu moet je beide vlaggen hebben om te scoren. Dit werkt een stuk beter. Helaas is de spanning weg door de snelle respawns. Zit gewoon alles te slopen wat ik tegenkom en toch weten we te verliezen. Kijk ik de eind score terug en iedereen van ons staat positief. De respawns mogen wel iets langer imo. Nu is het gewoon een kwestie van trial en error en de vlag pushen totdat je dood gaat, snel respawnen, al je nades leeg gooien en weer de vlag proberen te rushen totdat het uiteindelijk lukt. De timing, map/weapon controle die je nodig had in Reach is een stuk minder beslissend geworden in H4. CTF is een gamemode die ik opnieuw moet leren spelen blijkbaar.
Laatst bewerkt: 22 jan 2013