Weet ook hoe ik nu weer SWAT op H4 moet spelen, natuurlijk veel minder reloaden maar met slayer doe ik dat altijd want met Dexterty is het minder dan 1seconde. Iemand binnekort zin om een XBW(4pers of 8 ) team te maken en paar potjes MM te doen of juist een XBW Tournament te houden? Liefst mensen met een (werkende ) mic, kan ik dat ook eens opnemen
Geen woord over MLG of Slayer pro deze week ;( CSR ranks in april is natuurlijk veel te laat en geen ingame ranks....
Hoezo? Oh, er staat: Je hebt deze content al. Dus, wil iemand het? Geen idee wat het is, misschien is het zelfs de season pass! (Vast niet )
Weet ik veel! Ik kreeg toen opeens een mail dat er een bestelling onderweg was nadat ik H4 al had gekregen en in de envelop zat Halo 4 themed 2000(P) met een factuur met als opmerking "compensatie". Ik had alleen e-mail gestuurd met de vraag of ik er een pre-order bij zou krijgen.
Lethal kreeg je die van consoleshop of wehkamp, aangezien ik ook bij consoleshop heb gepre-orderd Thanks Jorrie voor je code! Het is trouwens een Spartan Emblem
Wat had je gezegd? Had namelijk ook daar de LE besteld, volgens mij ietsjes na jou, maar dan wil ik ook wel die 2000msp points