1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Zoiets kan idd nog wel even duren; vijf jaar of zoiets.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik moet zeggen dat ik vrij weinig rond de aankondiging gevolgd heb, maar ik kreeg wel mee dat ze iets van Kinect in Halo 4 gaan implementeren. Vandaar mijn vraag. Ik hoop dus niet dat Microsoft die Kinect bij iedereen door z'n neus gaat drukken door ervoor te zorgen dat dit soort titels niet zonder dat kreng speelbaar zijn. Zal wel loslopen, maar zeker weten doe je het nooit.

    Ik heb er dus wel last van als ik een hoop geld moet uitgeven voor een uit de kluiten gewassen webcam omdat ik anders dat spelletje niet mag spelen. Ik vind de Kinect een waardeloos ding. Maar goed, als ze dat ding niet opdringen dan zal het mij een worst wezen. De vraag is alleen hoe ze het echt gaan implementeren.

    EDIT:

    Nee Yellow, nooit. Want die zooi is veel te beperkt (in tegenstelling tot de Wii en Playstation Move). Gewoon een bad call van MS om voor een camera te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  3. Seh

    Seh Guest

    Misschien moet je mijn post toch nog eens wat beter lezen. :thumbs:
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Elaborate? Ten eerste ga je ervan uit dat je singleplayer kunt spelen zonder Kinect. Bron? Voor de rest: gewoon matig geschreven. ;)

    Verder is het interessant maken van iets voor een groter publiek niet per definitie goed. Vaak juist niet, omdat dat veelal ten koste gaat van kwaliteit. Denk aan muziek, films etc. Maar goed, dat is een andere discussie.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Net als elk andere grote franchise gaat ze niet zomaar compleet over op motion controls. Een franchise die onder andere is groot geworden met z'n gameplay, alsof MS het gaat riskeren om hun complete doelgroep de rug toe te keren.

    Er is nog geen game geweest die zomaar compleet is overgestapt met een sequel naar motion controls, en dat je de game niet zonder zou kunnen spelen. Motion controls tenzij een game er helemaal om is gebouwd blijft een toevoeging, geen vereiste.

    Overigens is de development van Halo 4 al een goede tijd geleden begonnen, ga er dus niet vanuit dat deze titel in hetzelfde rijtje thuishoort zoals Kinectimals...
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Op Fable na dan. ;) Maar ik ben het met je eens hoor, Halo 4 gaan ze echt niet Kinect-only maken. Om die aanname durf ik wel een hoop kratjes bier te verwedden. Al dat gezeik over Kinect vind ik ook maar onzin.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  7. Seh

    Seh Guest

    Edit: Woops, wrong. 8)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh die game, maar dat zie ik dan niet als een opvolger maar als spin-off.

    Maar serieus, zou het dan mogelijk zijn om H4 online te spelen met kinect? Dan zou wel apart zijn.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb ook nooit gedacht aan compleet overgaan op motion controls. Ik gaf in mijn eerdere post al aan dat ik dat ding veel te beperkt vind. Het lijkt me dan ook onmogelijk om een shooter te maken die alleen gebruik maakt van de Kinect controles en die niet houterig als de pest is. Wat ze wel zouden kunnen doen, is implementeren dat je dat ding nodig gaat hebben tijdens de singleplayer om minipuzzles oid op te lossen. Op die manier verandert er niets aan het grootste gedeelte van de gameplay maar kun je een Kinect wel verplichten bij het spelen van de game. Verder acht ik het ook niet waarschijnlijk dat MS die stap maakt (van het verplichten van de Kinect), maar geheel onmogelijk acht ik het ook niet. De Kinect is tenslotte toch een product waar ze veel geld in hebben gestopt en wat ze naar verluid ook bij de opvolger van de 360 willen gebruiken. Het is ze er veel aan gelegen om het ding bij zoveel mogelijk mensen thuis te krijgen. Het is niet te bidden, maar wie weet hoe ver ze gaan om dit te realiseren?
     
  10. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote silencers kan je niet afvuren, ontploffen niet en over het algemeen heb je niet meerdere silencers voor een pistool bij de hand. :p

    Klinkt vet! :) Nu maar hopen dat het de shield world is waar Kelly zich in bevindt. Daar kan met gemak een verhaal uit voortkomen.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    US cities play host to suspected Halo 4 AR game

    A mysterious new alterative reality game has popped up online, just as the ilovebees.com counter kicks back into action. Coincidence? I wouldn’t bet a dollar on it. You have 20 hours to get on board the first round.

    [​IMG]

    Blast Magazine reports the team behind ilovebees.com is also responsible for Mission IceFly.

    Mission IceFly directs viewers to Test Subjects Needed to complete an emotional evaluation and register to participate in the game.

    Having done so, you’ll be eligible to take part in whatever will occur when the IceFly timer finishes in about twenty hours. One participant is required in Los Angeles, Phoenix, Las Vegas, Portland, Dallas, Washington, Nashville, Chicago, Denver, Orlando, Seattle, Boston, New York, San Francisco and Atlanta. You need a mobile phone, your login details, and the ability to receive a package.

    Blast reports one Bungie.net member has already received a package from the Human Preservation Project, featuring an LED attached to a helicopter-like paper attachment and a message:

    “We are both creatures of the senses, you and I – we inhabit the same reality, simmering just below the perceivable world.

    “THE PULSE IS GROWING. CAN YOU FEEL IT?”

    Meanwhile, the long-silent timer at ilovebees.com, the website at the heart of a groundbreaking AR game used to promote Halo 2, has started up again. It seems to be counting down for five years, but before you recoil in horror at the thought of a five year PR cycle, note that this is the same amount of time Master Chief has spent in stasis between Halo 3 and Halo 4.

    Halo 4 is due on Xbox 360 at the end of 2012.

     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Haha, nice, beetje teasen :+
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo 4 Art video
    [yt]vAKmu2yn3Fk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    It was also confirmed at the panel that the new trilogy of the series – first announced at E3 – would be called “The Reclaimer Trilogy.”

    Whilst major story bits weren’t diverged from the event, some nuggets were dropped. Creative director Josh Holme said that Chief’s AI companion Cortana would have “an important role in the story,” but the new game’s main focus will heavily be on the Spartan character known as John 117.

    On the duo’s relationship in H4, executive producer Kiki Wolfkill added: “There’s certainly a unique relationship between Chief and Cortana that hasn’t been seen in previous games.”


    En hier de screens van de trailer van hierboven.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klinkt tof, ziet er tof uit, vind het nog steeds zonde dat het Halo 4 heet. :mad: Ik had liever een ondertitel gezien en geen 4! Dat is echt suf.
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heerlijke art-style.

    Ik hoop nu daadwerkelijk eens op echt gigantische landschappen en teams van plus 10 warthogs waarmee je dan tegelijk over hoogvlaktes rijd... Al sinds de eerste beelden van halo 1, ergens in....1998 ofzo? werden er al enorme open landschappen belooft...
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Daar zit ik juist helemaal niet op te wachten. 8) Valhalla vond ik bijvoorbeeld echt kut met peren, tenzij je met een heel groot aantal mensen was en zelfs dan speelde ik liever niet op de map.
     
  18. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel meer single player. Multiplayer moet altijd een goede balans zijn idd. Ik heb ook geen zin om een uur te moeten lopen als er geen voertuig in de buurt is bij een potje CTF :+ Bij Sandtrap had je dat ook. Spawn je aan de andere kant van de map bij een potje assault...
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ken de timeline niet precies van de games en ik heb de boeken niet gelezen. Maar ik heb wel ergens gelezen dat in de wereld van Halo AI's na 7 jaar 'ontoerekeningsvatbaar' worden en dus rogue gaan.
    In Halo 5 en 6 Chief vs Cortana misschien? (denk niet dat het in H4 al zo ver zal zijn)

    Of klopt het niet wat ik heb gelezen?
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Om eerlijk te zijn wil ik minder "epische battlefields", vond de levels waar ik in m'n eentje aan het ronddolen was of met een klein select groepje, met name de door de Forerunners gemaakte bouwwerken veruit de beste momenten. Vond de Covenant behoorlijk... oninteressant, de Flood daarentegen.

    Guilty Spark(character) was ook altijd een erg leuke toevoeging

    De MP... wil ik nog niet eens over speculeren, voor mijn part beginnen ze weer helemaal overnieuw.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina