1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is net zo min een feit dat het een verkeerde keuze is.
    Een developer dwingen altijd hetzelfde te doen, dat vind ik pas een verkeerde keuze.
    Als casual gamer vind ik Reach eindelijk een Halo die online ook leuk is. :+

    Maaaaaaaar, ik vind dit vooral een verschrikkelijke discussie. Het is niet te beslissen, want het gaat om smaak en de kampen zijn enorm verdeeld.Als jullie hier echt over door willen gaan, wil ik verzoeken even over te stappen naar de Reach thread. Want dit gaat over Halo 4 en daar trekt sowieso een nieuwe developer aan de touwtjes.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien omdat er meer concurentie dan toen (aka meer goede shooters bij gekomen)? |:-

    Hahaha, 'drastisch'.
    Gast, je overdrijft sterk om je eigen mening meer kracht te geven, maar in zijn core is MP Reach een echte Halo. Dat jij bepaalde dingen niet beter vind, is je goed recht. Smaken verschillen. Maar dat maakt reach niet minder Halo.


    Zolang nog steeds meer mensen Reach dan Halo 3 online MP spelen, is de enige FAIL jouw constante schreeuwen van dit soort dingen als feit.



    Even voor de duidelijkheid; ja, ik speel vaak Reach MP, net als ik Halo 2 en 3 veel MP heb gespeelt.
    Ik vind Reach zeker niet perfect, maar ik ben niet zo zelf ingenomen dat ik mijn mening als de mening van het gross van de gamers ga noemen.

    EDIT: sorry Matrix, lees nu net je bericht. Mijn laatste hier iomtrent dit topic.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben blij dat er toch iemand is die mij wel begrijpt :thumbs:

    Ik heb Reach gespeeld , omdat ik op eerste plaats een liefhebber van de Halo franchise ben en het voor mij de nummer 1 shooter is die het fijnst speelt.
    En ten tweede speelde ik Reach , omdat vrienden plus mijn team dit veel gespeeld hebben.
    Ik heb in heb begin de ergenissen van Reach naast me neer kunnen leggen , maar het werd van kwaad naar erger.
    Je hoopt op verbetering via een patch van Bungie , maar dat gebeurde niet :mad:


    Ik zou zeggen kijk hier even :

    http://halo.xbox.com/forums/games/f/7.aspx
    http://forums.majorleaguegaming.com/forum/335-halo-reach-xbox-360/

    Er wordt ontzettend veel geklaagd over Reach dat kun je niet ontkennen.
    Dit vooral door de competitive spelers zoals ik.
    Je kunt niet ontkennen dat Halo een competitve game is.
    Dat was al sinds halo 1 zo.
    Bungie heeft er geen niks willen doen en nu mag 343 het nog proberen te herstellen.
    Prima dat je het niet met me eens bent , maar ga me niet als zelf ingenomen betittelen.
    Ik zeg gewoon wat heel veel spelers vinden.

    @MAD 1976
    Ik ga de discussie graag met aan in het topic van Reach.

    Ik zal verder kappen over dit onderwerp.
    Wil natuurlijk geen problemen met de Admin.


    Ontopic.

    Laat Halo 4 z.s.m komen :)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 was ook al niet best, Reach is na de title update van 343 nog wel een beter spel denk ik. Wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in Halo 4. Het is in ieder geval goed dat Bungie er eens mee gestopt is.

    PS. speelde jij ook Halo 1 op xbc dan xjunk?
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al wat bekend over de engine? Compleet nieuwe engine of een getweakte engine van Reach of Halo 3 of iets?
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    'Halo 4 Engine 'Isn't 100 Per Cent New' - Microsoft'

    Microsoft's Phil Spencer says that Halo 4 will be powered by existing technology, with "a ton of work" by 343 industries

    Published on Jun 14, 2011

    The the team behind the core engine tech inside of 343 have done a lot of work
    Halo 4 and Halo: Combat Evolved Anniversary were unveiled at E3 - the latter will run on three engines, including the original code and the Halo: Reach tech for multiplayer. But what about next year's Halo 4?

    "343 obviously has partnered closely with Bungie for a while," Microsoft Game Studios corporate VP Spencer said. "We had been working with them on Halo: Reach and map packs. We started with the code base from Halo, so it's not something we had to re-roll from the beginning. [Chief Technology Officer] David Wu and the team behind the core engine tech inside of 343 have done a lot of work."

    Halo: Reach wowed gamers with an impressive engine, and Halo 4 will continue to play to its strengths added Spencer. "Halo has always been a unique game with huge outdoor environments but also playing indoor environments at the same time. The technology base isn't 100 percent new, but a ton of work has gone into it by 343."

    Halo 4 is due out in 2012, while Halo Anniversary will mark the ten year anniversary of Halo: Combat Evolved to the day by launching on 15 November.

    Born.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nou vond de engine van Reach eigenlijk niet zo bijzonder. En is de engine van Reach ook niet gewoon een uitbreiding van de engine uit deel 3?
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ben benieuwd wat ze er van weten te maken. :)
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Nagenoeg elke engine heeft wel coding van een voorgaande engine, het is dan ook bijna nooit zo dat dat iemand zoiets van de grond af opbouwd. En waarom zouden ze, de Reach engine is al erg indrukwekkend. En kan je nagaan dat 343i er nog meer verbeteringen aan hebben gebracht.

    De Reach engine is geen "uitbreiding" van de Halo 3 engine, het is zoveel getweaked dat het een op zichzelf staande engine is.

    Vind Reach er overigens grafisch een stuk mooier dan menig ander titel op de 360, en dan heb ik het nog niet eens over de physics hoe bijna alles op het scherm daadwerkelijk "echt" is. Geen goedkope tricks.
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nee dat niet was toen meer een pc gamer :)
    Ik vond Halo 3 imo de beste online shooter kwa balance en ranking system.

    Het is nu nog wat vroeg om te zeggen maar ik denk wel dat 343 van de fouten van Bungie heeft geleerd en ze zullen toch de core en de mainstream gamers tevreden willen houden.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Master Chief to look a bit different in Halo 4, Cortana in danger once again

    Details on Master Chief and Cortana in Halo 4 have been revealed through the latest issue of Xbox World.

    [​IMG]
    According to an interview with 343′s Frank O’Connor, Master Chief’s armor have been given some “fairly radical modifications” some of which are “connected to the story,” and the fact he’s been in space for such a log time.

    Also, Cortana is once again in danger, but this time it’s because her expiration date is looming.

    “Seven years is the lifespan for a smart AI before it enters a state called rampancy,” said O’Connor. “Cortana was getting close to the end of her natural lifespan at the end of Halo 3 but she has been exposed to far more information than any other AI in existence.

    “She’s going to develop some muscle from that process but it also contributes to her rampancy – that much information makes things worse.”
    Halo 4′s story, the first in the planned trilogy, will focus on the Forerunners and is something O’Conner hopes will bring back “the sense of wonder and mystery” to the Halo series.

    “We’re definitely going back to that air of exploration, and putting in some surprises that I think people will like,” he said.

    Halo 4 is slated for a 2012 release.

     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er weer zin in! Scheit aan de mensen die gaan klagen dat het uitmelkerij is... Moeten zij lekker weten. Ik ben weer helemaal in de ban van Halo en ik ben blij dat er nog minstens drie nieuwe Halo's komen (waarvan ik denk dat de tweede en derde op de nieuwe Xbox komen; de derde sowieso)! :D
     
  13. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er geen armor abilities, geen bloom en meer lijkt op h1/h2 multiplayer is, dan ben ik verkocht.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Of gewoon sprint voor iedereen. Zou ook prima werken.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ik wil gewoon weer Halo 2 multiplayer. 3 was nog wel oke, Reach was echt een trieste bedoeling.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Reach was dan ook een spin-off, en, hoewel ik het geen slechte game vond, kon hij niet tippen aan de main serie.

    Maar er is goede hoop, O'Connor had namelijk veel bijdrage aan halo 2 en 3. Nou dat hij in het lead development zit bij 343 verwacht ik ook dat halo 4 zich trouw houdt aan de main serie.

    Sowieso dat hij al zegt dat ze het gevoel van mysterie terug willen brengen. Dat miste ik namelijk heel erg in Reach, dat woord dat ook in de titel staat: Halo. Nergens te bekennen in Reach. Goed, Reach was een beetje een scifi oorlogsdrama, maar het ging niet over het lot van de melkweg en dat vond ik toch een stap terug kwa verhaal.

    Ook in de multiplayer ben ik niet zo te spreken van Reach. Zo zijn armor abilities net zo'n nutteloze toevoeging als equipment in halo 3. Allemaal leuk en aardig, maar totaal niet nodig en zorgen er alleen maar voor dat de snelheid van de game toeneemt en niet op een goede manier. Ook het veranderen van de wapens was totaal onnodig. Nieuwe wapens? ok. Oude wapens vervangen, absoluut niet. Waar is mijn BR?

    En waar is dual wielding? :mad:
     
  17. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    DMR is de originele BR die ze wilden gebruiken in Halo 2. Maar daarna veranderden ze het toch naar de 3 shot burst BR. Dus je kan zeggen dat de DMR de beta versie van de BR is. Reach is ook eerder dan Halo 2 hè! En dual wielding kon MC ook niet in Halo 1. :p Dat heeft 'ie later pas geleerd!
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik neem aan dat ze ook wel meer de kant van Halo 2/3 op gaan en niet die van Reach.
     
  19. S117!!

    S117!! Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk halo 4 word gewoon geweldig
    Maar ik heb wel gelezen op het internet gelezen dat de forerunners je directe vijand is dat gaat zo gaaf worden:thumbs:*)
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    MP word spartans vs forerunners?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina