1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt weinig uit de screens en het filmpjes op te maken, maar het zou me eerlijk gezegd verbazen als het er veel beter uit ziet dan Reach. De graphics bij Halo heb ik altijd een beetje hit and miss gevonden. Sommige omgevingen zien er top uit terwijl andere (met name indoor) locaties er nogal kaal uitzien. Ik denk dat het door de belichting komt. Binnen een gebouw is de lichtbron nogal onduidelijk. Het ziet er altijd uit alsof het licht uit de muren komt zetten oid.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Qua (technische) graphics maakt het me geen hol uit wat ze doen, maar ik hoop wel dat ze qua stijl terug gaan naar Halo 3 en weg stappen van Reach.

    Even die vidoc kijken.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook nieuwe medal dus voor headshots
    [​IMG]
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk beetje een campaign zoals de eerste Halo, die was gewoon zo goed. Daarna vond ik het zelf alleen maar minder worden. Ben nooit een grote fan geweest van Halo MP,maar het is cool dat ze de levels apart bouwen nu. Toch gaat het mij meer om de campaign.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    oh god, hoe kan ik na al die jaren nog steeds zo gehyped zijn voor een Halo game. :D
    Ik kijk naar veel games uit, maar Halo is keer op keer de enige die de echte hype naar boven weet te brengen.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Halo 4 is nu al over 9000x beter als reach. _O__O__O_
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb precies hetzelfde, wou een soortgelijk bericht posten, en komt ook gewoon omdat elke Halo game kwaliteit uitstraalt. Beste is dat dit het begin van een nieuwe trilogie is.
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat details:

    http://archief.xboxworld.nl/news/17407/behind-the-scenes-video-van-halo-4-te-bekijken/
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Okee, dat laatste zinnetje is wel zwaar minder. Hoop dat ze het beter doen dan Bungie met de AA, want dat was een mislukt experiment.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    wat gifs overgenomen van MLGpro forums:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Eurogamer Preview interview

    Om eerlijk te zijn...ben ik hier helemaal niet op tegen, als ik Halo 1-3 wil spelen dan pak ik die games wel uit de kast. Laat ze maar iets nieuws proberen. Vond idee achter reach leuk, was alleen slecht uitgewerkt.

    *lol, loop weer achter de feiten aan... xD

    * Hoe tof is die helm :eek:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ben het met je eens, alleen het probleem is vaak dat publishers de neiging hebben om snel hun support te droppen voor games als er een nieuwe uitkomt. ;)

    Men heeft ook nog niet gezegd HOE je dan je spartan aan kan passen. De reden dat AA zo slecht waren is naar mijn mening omdat dingen als armor lock je een ongelooflijk voordeel gaf op de rest. En de map size vaak niet berekent was op bijvoorbeeld sprint en jet packs.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    IK WORD HELEMAAL GEEEEAAAKK

    [​IMG]
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Post eens normaal man, die psycho vriendin heeft je niet veel goed gedaan zeker? :emo:
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Gast, doe normaal. :F:

    Ben hyped! :D net zoals vele anderen hier ligt Halo toch nog op een gevoelige snaar denk ik zo. Hoewel de MP er praktisch hetzelfde uit als Reach alleen met wat nieuwe toevoegingen, plus dat het er allemaal grafisch ook allemaal niet impressive uitziet, is en blijft het een nieuwe Halo. Moet. Die. Shit. Dus. Weer. Hebben. 8)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Maar ik kom nu al 4 fap posts van je tegen, wat irritant om dat tegen te komen :)

    Maar mijn post was ook wel een beetje onder de gordel, mijn excuses daarvoor.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!

    Halo is en blijft voor mij DE shooter met de beste SP, en met een MP waar ik steeds maar terug blijf komen, en de enige die ik ook echt blijf spelen....

    Kom maar op met Halo 4!

    Masterchief is back!\o/
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Oke, begrijpelijk.
    Is die muziek in die documentaire ook allen van Halo 4? Het klinkt iig zeer goed. vanaf 0:50. Heerlijk. Vind de nieuwe Chief verder niet echt mooi..veel te massive.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop Halo 4 niet vanwege de ontwikkelaar,

    Ik heb voor Halo Reach de 2 map packs gekocht, en ik kan ze geeneens spelen omdat ik Anniversary er voor nodig heb :F:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina