1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Cortana zegt toch wanneer je die dingen ziet iets van "Looks like defensive AIs". Dus lijkt me duidelijk.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt het gelijk duidelijk.
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Forerunners zijn mensen(achtig), alleen zijn ze al heeeeel lang uitgestorven.
    Dit zijn AI guardians die deze shield worlds verdedigden tegen enemies.
    bron: halo wikia ;)
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke, gelijk heb je,, zelf heb ik ergens iets gelezen over 7 nieuwe enemy-types..
    Maar wat ik bedoel is, je hebt bijvoorbeeld het kanonvoer van crysis2 die voor mij helemaal niks deed! omdat ze intellectueel gezien niet intressant waren..
    De covenant is dat wel, die communiceren met elkaar roepen naar chief etc..

    Natuurlijk is dit nog niks van het verhaal, maar ik zou het jammer vinden als het meer neigt naar crysis2..

    Verder ziet het er heul erg goed uit!
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Halo 4 ziet er bizar goed uit zeg. Wauw! :eek:
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    De AI zit gelukkig altijd wel goed in elkaar bij Halo. Een van z'n sterkste punten van de SP vind ik zelf.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Hoe fuc-king vet. _O__O__O_ Die MP.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Oei oei, na deze beelden begint het toch weer te kriebelen, toch maar even bestellen :D
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Nu al? :+

    Ik wacht lekker tot rond de release en dan maar zien waar die het goedkoopst is in Nederland.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel tot gamemania em 4 dagen te vroeg al binnen heeft.
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht nog totdat de prijzen bekend worden, dit word een insta limited edition buy :+
    Tot nu toe heeft alleen CastleGames hem en voor 79,99 te koop en ik vind dat die prijs echt veeeeel lager kan :+
    Zie nu ook dat hij 49,99 is bij CastleGames, wel alleen de game.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Lol dat filmpje, die gozer met dat schild gewoon suiciderun.

    En geluiden vind ik beetje vreemd als ik ze zo voor het eerst hoor.
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het al positief dat de Covenant en de nieuwe type 'aliens' meteen al met elkaar geconfronteerd wordt.

    In deel 1 had je een episch AI gevecht op een gegeven moment tussen Covenant, de Flood en Sentinels. Je kon daar zelfs onopgemerkt doorheen rennen. _O_ Hopelijk komen er veel van dat soort momenten in Halo 4, waarin AI onderling met elkaar aan het vechten is. Doordat Halo altijd behoorlijk random en dynamisch is zijn zulke gevechten telkens weer anders.

    Voor een 'defense mechanism' zien die dingen er ook lekker goed futuristisch uit, iets wat je zeker verwacht bij dingen die gemaakt zijn door de Forerunners. Teleporteren, granaten kunnen opvangen, shields. Eigenlijk zijn ze nog niet futuristisch genoeg als je bedenkt waar de forerunners tot in staat waren. (volgens mij zou master chief geen enkele kans maken maargoed)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt maar eens tijd Halo 3 uit de kast te trekken, iemand die deze nog online speelt?
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu zal t hem niet worden, net na die persconferentie van ubi x)
    Ik wil die morge wel spelen, heb toch de hele dag vrij ;)
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die MP ziet er toch wel erg goed uit en lekker vol actie. Het doet me zeker denken aan de goede oude tijden moet ik zeggen... Ik heb er zin in! :)

    Maar eh... wat klinken die geluiden toch apart. Beetje té futuristsch of iets. Ik kan nog niet helemaal plaatsen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En ook de MP ziet er gestoord nice uit, dat stukje met de Spartan Ops, dat dit mogelijk is op de 360, echt ik ben mega onder de indruk. Echt heel blij met deze ontwikkelaar, zij doen iets wat Bungie al die tijd niet is gelukt. Ik kijk er echt zwaar naar uit nu, en dat door een presentatie die niet eens zo heel erg lang was.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben ik nou de enige die de footage enorm vind tegenvallen?

    Ja het is tof, maar geen halo. Er zitten dingen in die gewoon niet kloppen. Het klopt gewoon niet. :mad:

    Weet iemand trouwens waarom de crosshair in halo games, dus het puntje dat aangeeft waar je schiet, altijd zo laag zit? Halo is de enige FPS die dat doet en ik snap maar niet waarom.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er geen Halo aan?

    En ik weet niet waarom de crosshair in het midden zit, heb er laatst een discussie met iemand overgehad. Ik vind hetzelf niet heel erg storend, want het blijft een consolegame dus je kan niet zo snel rondkijken als op de PC. Dus dan heb ik liever wat meer zicht boven je reticule dan onder. Zo kun je meer zien zonder al te veel rond te hoeven kijken, want je zal toch sneller tegenstanders boven je zien dan onder je. Het is niet ideaal, dat geef ik wel toe.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee hoor. Ik ben ook kritisch. Het ziet er wel tof uit, maar ik voel de magie niet. Een kreet als "an ancient enemy awakes" klinkt in mijn oren als een platte hollywood blockbuster. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina