1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik was helemaal vergeten dat de MS persconferentie aan de gang was, heb het dus gemist, klik het forum aan en wat zie ik daar...Halo 4, dacht eerst dat een grap was totdat ik Dulle z'n gamertag eronder zag staan. Anyway ik laat het hier maar bij en wil dit mooie moment niet verzieken voor iedereen met mijn... klachten over de laatse Halo titel:+

    \o/Halo 4\o/ en ik wens Xbox nog vele Halo titels toe!
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet of ik hier op zit te wachten. Je kunt niet een episch einde ergens aan verbinden en dan nog tien keer doorgaan, op gegeven moment is de koek gewoon op. Daarnaast is dit nu overgeheveld naar 343 Studios, ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten. Bungie was met Halo: Reach immers net goed op dreef.

    Trailer nog niet gezien, dat ga ik straks doen.
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, ik vond dat ze hun touch aan het verliezen waren. Reach vond ik echt een stuk minder dan de 'echte' Halo's. Zowel Singleplayer als Multiplayer.

    Kijken wat 343 ervan weet te bakken. :) Geen idee of ik nog wel zit te wachten op een Halo, though.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Laat maar komen! Zal hoe dan ook een grote release worden en dat is mooi, want ik was al bang dat er voornamelijk Kinect rommel zou worden geshowed! :cool:
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, de Combat Evolved remake hebben we vrij snel hoor, dus dat valt wel mee.

    Halo 4 wordt inderdaad een lange wacht.

    Ook ik vond het na Halo 3 wat minder qua SP (MP is wel vooruitgegaan imo).
    Niet slecht, maar het miste gewoon....iets.

    Natuurlijk zit er een nieuwe studio aan het roer nu, maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen; MS is niet gek.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bring it on!
    Benieuwd wat 343 er van bakt.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    343 Industries, nog nooit van gehoord.
    Wat heeft die al gedaan?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vond de sp van 3 juist super. Veel verschillende omgevingen etc, echt van genoten. Reach en ODST vond ik ook gaaf....hmmm beetje Halo-Fan geloof ik :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog niks. Microsoft heeft 343 speciaal opgericht om Halo titels te maken. Dit wordt hun eerste.
    Er zitten wel een hoop ex-Bungie medewerkers bij 343, dus dat komt wel goed.
     
  10. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien waren het wel de minst getalenteerde van Bungie :+
    Gewoon lame dat er een deel 4 komt, terwijl ze ooit hebben gezegd dat het klaar was.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Denk dan eens even na WIE dat dat gezegt heeft.

    Juist; Bungie.

    NIET Microsoft.


    MS zou toch gek zijn om geen Halo games meer uit te brengen?
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, Bungie wilde andere projecten aangaan. Microsoft heeft nooit gezegd met Halo te stoppen. Om gelijk Halo 4, 5 en 6 aan te kondigen gaat me dan wat ver. Kijk eerst maar hoe deel 4 bevalt. Ik ben geen fan van Halo, maar ik hoop toch wel dat ze een nieuwe engine gaan gebruiken. De laatste Halo games vond ik grafisch behoorlijk achter lopen.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou zou dat absoluut niet slecht zijn, maar misschien is een verse insteek in de serie ook niet zo'n slecht iets.
     
  14. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Halo ODST was de naam Halo niet echt waard. Reach is wel aardig, al zijn er veel mensen die het haten. Er zijn altijd wel wat zeurpieten, maar heel veel fanatieke Halo spelers zijn wel gestopt met spelen, of spelen weer/nog Halo 3.

    Ik heb liever dat ze 4 jaar aan een echte halo werken, dan dat ze om het jaar een slap aftreksel op de markt smijten. Remake van Halo 1? Mja, sommigen vinden het leuk. En Halo 4, als dat nog verder van Halo 3 af komt te liggen zijn veel fans van de multiplayer voorgoed weg.
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ze mogen wel wat grote vernieuwingen toevoegen. Halo Reach was eigen het perfectioneren van de toevoegingen uit de oudere Halo's (betere firefight, matchmaking, forge etc.), maar echte vernieuwing zat er niet in.

    Ben wel erg benieuwd hoe de nieuwe studio het gaat doen, maar zal wel lang wachten worden op gameplay.
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niks ? Ze hebben het tweede map-pack van Halo reach gemaakt :thumbs:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Certain Affinity had die gemaakt zover ik weet. En dan nog, een map pack is nou niet echt hetzelfde als een game.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waypoint was toch door 343 gemaakt? Is niet echt een game maar toch
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Die planeet waar je op af vliegt is toch planeet Onyx?

    Daar zat ooit een team Spartans-II's (net als Chief) die door 'iets' is vermoord/ontvoerd of in ieder geval vermist is geraakt? Ik gok dat je het tegen die onbekende dingen moet opnemen en die Spartans terug moet gaan vinden ofzo.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En Onyx is een forerunner planeet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina