1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zekers! :cool: Alleen ben ik benieuwd hoe dat Ordnance meter gedoe uitpakt en dat het een beetje leuk blijft. Maar goed, we zullen zien...

IK WIL KNALLUH! :D

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als je zoveel punten achter elkaar haalt door mensen te killen, vult je meter langzaam op. Headshots zijn meer punten waard dan "gewone" kills. Als je dus 100 punten) ofzo) hebt, kun je een ordance weapon laten droppen.
    Lijkt me dan :p

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja precies, ik ben benieuwd naar het balans daarvan en dat je niet van die spampotjes gaat krijgen. :p En als je nieuw met Halo bent of niet zo goed, dan is het best lullig als je steeds een power weapon voor je bakkes krijg! 8)

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Spelers krijgen nu gemiddeld 2 ordnance per potje, maar het zijn niet de meest sterke wapens (dus geen Rocketlaunchers bijv.).

5. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter kan je die wel stelen van teamgenoten en tegenstanders x)

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm maar ik zag geloof ik wel een sniper. En die pro-snipers die je nu in reach hebt (die echt enorm irritant kunnen zijn) moeten nu nog steeds terug naar de plek waar de sniper spawnt wat je een kans geeft om hem te killen. Als je nu z'n sniper direct kan krijgen dan zijn die lui echt unstoppable.

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zie al weer iets voor me... Ordnance is onderweg, iemand wacht je op, mept je dood en gaat er vandoor met je wapen. Yay! :+

8. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! _O_ Nog leuker als je teamgenoot en die je daarna probeert te betrayen wanneer je die van hem pakt...

Laatst bewerkt: 7 jul 2012
  9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar vind ik dus geen zak aan als je het mij vraagt. Kun je imo, ben totaal geen speler meer, COD gaan doen en daar de boel een beetje naaien.

Ik heb liever dat Halo schoon van dit soort dingen blijft. ;)

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar het gaat echt wel gebeuren ben ik bang. |:- Ik krijg nu al vaak een stomp in me nek van het eigen team als ik bijv. de Sniper pak in Reach, vooral BTB op Hemmorage. Altijd fijn als je ze dan kunt booten... Bye, bye bitches! :9

11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is een aparte playlist, Infinity Slayer, en alle andere playlist blijven Good Ol' Halo :D

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, wat is er zo anders aan dan nu? In Slayer spawnen de powerweapons ook op steeds dezelfde plek en niemand die ooit geklaagd heeft. Enige wat er nu veranderd is wat meer randomization omdat je niet weet waar en welk wapen er gespawned zal worden. Het voelt nu alleen meer als JOUW ordnance in plaats van een random weapon op de map waardoor je meer energie steekt in het behouden van die wapens. Kan een leuke toevoeging zijn, dus maak me er allemaal niet zo druk om.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    O, op die manier, maar dat kon ik niet uit de vorige informatie hier opmaken. Thanx voor de uitleg dan. :thumbs:

Slayer onthou ik ook alleen omdat kennissen van mij gek op die groep zijn. 8)

14. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Slayer zo saai en irritant. Ik baal altijd enorm als er weer voor de 10e keer een Slayer gekozen wordt bij Big team battle. Hopelijk komt in deel 4 een mooie aparte playlist voor BTB Objective games

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook voor de kleine teams moeten ze dat gewoon splitsem; dan hebben diegene die alleen maar slayer hebben mooi slayer, en komen die niet aan objective-opties.

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    FORGEEE :D

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Totaal niet mijn ding (nog geen minuut in doorgebracht in vorige games) maar wel leuk voor de creatievelingen onder Halo gamers. Sommigen kunnen echt verdomd mooie dingen in elkaar zetten!

18. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zombie maps ftw! Zombie gametypes in Halo 3 waren gwn geniaal, titan run, ghost busters. Hopelijk wordt het net zo goed in Halo 4...

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mooie dingen? In Forge? Pfft. :+
    Creatieve dingen ja, maar er was veel te weinig variatie in assets (kleur en vormen) om er echt iets moois van te maken. Kun je nog meer met de Trials Evolution editor.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice, dat ziet er echt heel goed uit! :D Eindelijk een ook aantal handige features waar ik op zat te wachten. :) Dat worden weer aardig wat creatieve uurtjes en die Trait Zones zijn echt perfect voor puzzle/adventure en race maps. :cool:
    Bring! It! On! \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina