Ik ben niet zo heel bekend met het algemene Halo verhaal, waarom is Sarah Palmer een big deal? Misschien een korte gameplay video tijdens E3 is juist wel wat we gaan krijgen. Ok het duurt nog een flinke tijd, maar het kan best. Of we krijgen gewoon simpelweg Halo 2A te zien.
Na wat aandachtiger te hebben gekeken, denk ik eigenlijk niet dat het Sarah Palmer is. Spoiler ONI logo op zijn/haar chest, vanwege de undersuit leek het wat vrouwelijk op het eerste gezicht, maar dit kan ook zomaar een nieuw karakter zijn. Sarah Palmer Spoiler Sarah Palmer vond ik persoonlijk maar niks, in ieder geval niet de manier waarop ze in de main story en in Spartan Ops werd neergezet. In de main story deed ze een beetje arrogant tegenover de Chief en in Spartan Ops was het om de 10 seconden ''EGGHEADS'' en over het algemeen denigrerend tegen zo'n beetje alles en iedereen. Also.. Spoiler
Blauwe visor. Cortana was blauw. "Nieuw" pak. Onbekende. = Master Chief vind een pak. Upload een herstelde Cortana erin en ze neemt een pak over Kom op! Is niet zo moeilijk! /sarcasm
Of.. Er zijn kopieën van Cortana en ONI heeft ze in bezit, Master Chief gaat om een tot dusver onbekende reden rogue. Dus ONI wil zijn zwakke punt aangrijpen, kun je je de intro cinematic van H4 nog herinneren? Dus wat doen ze? Cortana/Cyborg hybrid in Mjolnir armor hijsen en op de Chief afsturen. Maar om eerlijk te zijn, who knows?
Ik las een comment van iemand in de Gamersyde chatbox en die zei dat hij denkt dat Halo 5 dit jaar wel uitkomt en dat Guardians een spin-off is. Ze hebben deze aankondiging expres gedaan om mensen te misleiden. Nahhhh.
Net zoals MC aan het eind van Halo 3 dood was? Het mooie aan games en storylines als dit, is juist dat alles mogelijk is
MC was helemaal niet dood aan het einde van H3 als je de Legendary einde zag. Je zag de chip van Cortana gewoon desintegreren en ze was een rampage AI die sowieso niet lang meer meeging.
Oké dat was ik even vergeten De basis van mijn punt blijft echter staan, alles is mogelijk. Lijkt me niet onaannemelijk dat ze in de toekomst ook nog back-ups maken... Ik verwacht Cortana (in welke vorm dan ook) zeker nog terug te zien!
Gewoon een random comment van iemand....wat denken jullie? Hij heeft een punt over die subtitel en ''Journey starts here'', dat wel. Want idd...hoe de fuck start de Halo reis met Halo 2A? Hoeveel echte berichten hebben we nou gehad over een Halo 2 Anniversary?
Ik denk dat hij gewoon heel erg had gehoopt dat we deeltje vijf dit jaar gingen zien op Xbox One. Het zal wel Halo 2A worden dan inderdaad. Maar is dat een system seller voor de holidays? Een remake van een oude game?