Het verschil lijkt me duidelijk alleen helpt een screenshot dan net wat meer. Ben ook benieuwd naar Halo 4, aangezien die game er voor een 360 game er echt goed uitzag.
Zitten alle mappen eigenlijk in 1 mp, of moet je kiezen van welke halo je de mp speelt? Als het allemaal op 1 hoop gegooid wordt, hoe gaat het dan met die items en loadouts?
Klopt, dat is wel heel vet. Verder blijft het untouched of gaat het qua gameplay als Halo 4 aanvoelen?
Alles is verder origineel. Als een Halo 3 map wordt gekozen in matchmaking, start hij halo 3 met die map op. Als een Halo 4 map wordt gekozen, wordt halo 4 opgestart. De game bevat in multiplayer alle 4 de halo engines, plus een halo 2 anniversary engine.
Je kan zelfs zelf een playlist maken. Eerst een map in Halo 2, dan een in Halo 4 en dan een in Halo 3 bijvoorbeeld.
Weet je dat zeker? Volgens mij is dat niet het geval. De playlists zijn juist gemengd en bevatten maps uit zowel de ene Halo als de andere. Let wel op, playlists veranderen vaak in Halo's matchmaking dus dit kan nog aangepast worden. Persoonlijk boeit het me niet zo. Teveel playlists leidt alleen maar tot verspreiding van de speleraantallen, wat veel lege games oplevert. De playlists die nu beschikbaar zijn, zitten er wel een aantal geinige tussen voor de campaign. Zo las ik dat er een campaign playlist waarbij je alleen maar levels uit alle games krijgt waarin je tegen de Flood vecht. 4 player ledgendary co-op anyone?
Edit: Even een thread aangemaakt voor The Master Chief Collection. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=173890
ik weet dat er flink gefocust wordt op Multi player, maar ik hoop dat spartan op of fire fight goeie focust krijgen!
Hmmm, gewoon mijn 2 centjes; In Destiny heb je de "Guardians". Halo 5 heet nu Guardians? Nu ben ik niet zo thuis in die hele wereld die Bungie en 343 Studio's hebben opgezet maar speelt alles zich af in hetzelfde universum?