Tell me more! Aangezien je meerdere halo's hebt, heb je ook verschillende multiplayers? of gaan we allemaal de zelfde multiplayer spelen?
Screenshots van de beta http://www.allgamesbeta.com/2014/11/halo-5-guardians-multiplayer-screenshots.html Beetje apart die grond....is wireframe. Lijkt me niet dat die map er zo voor ons uit zal zien?
Ik denk het wel, ik denk dat dit een 'forge' map is. Forge is totaal sfeerloos, snappen ze dat nou echt niet. Maak gewoon zelf goede maps dan kunnen ze die troep forge ook weggooien.
Het lijkt inderdaad op Forge he. Heel erg jammer als ze dat weer gaan doen. Halo 4 vanilla had gewoon echt hele toffe en mooi uitziende maps, ook in die DLCs. Pas later gingen ze die Forge meuk erin gooien.
Spoiler No offense, maar het ziet eruit als H4.5. Zelfde armor, zelfde kleuren. Weer die flat texture visors in plaats van reflective zoals in H3. Spoiler Ik weet dat het beta is, maar dear lord. Not good. (Ben ook geen fan van de nieuwe weapon designs, RDS erop looks like shit) + hopelijk is de bedoeling van die map dat het gewoon een virtual testing area is voor spartans en dat het er daarom zo uitziet, kan me niet voorstellen dat we weer niks anders dan sfeerloze forge maps gaan krijgen.
Ik vind het er anders grafisch geweldig uitzien. Strak en futuristisch. Heb je die achtergrond wel gezien van die "forge map'' ? Wel geen AA's aub. Veranderen ze te weinig wordt er geklaagd en veranderen ze te veel is 't ook niet goed.
Dat lees ik dus ook overal, die ground pound past er niet helemaal lekker in. Die ADS zien er overigens prima uit, je behoudt ook gewoon je target icon.
Net als die gast weet ik nog niet helemaal wat ik van die abilities vind (unlimited sprint?), maar het ziet er toch wel gebalanceerd uit Die forge look en de gametype daarbij komen trouwens aardig overeen met mijn beeld van de trainingen van de Spartans zoals beschreven in de boeken
Ben zelf nog niet blown away door die graphics. Het is nice, maar zoveel nicer dan Halo 4 toch niet? Ik herinner me nog hoe fantastisch het was om de campaign voor het eerst te zien in Halo 4 en ook de online maps. Maar het is een beta en nog meer dan een jaar te gaan. Eerst straks maar eens goed uittesten.
Ik ben niet weg van de MP gameplay, gaat me te snel en doet me meer aan CoD denken dan aan Halo. Jammer...
Kan dat niet ook een beetje door dat 60fps komen? Ik vind de 'nieuwe' features zoals dat klimmen zelf wel weer gaaf. Vraag me af of we de jetpack nog kunnen gebruiken of dat het hier bij blijft.
Ik vind het er interessant uitzien en er komt nog een beta. Ben nog niet kapot van Sprint en cosmetic ADS, hoewel sprint al wel beter is gebalanceerd dan in Halo 4. Waar ik enorme twijfels bij heb is de ground pound en de charge attack. Dat gaat echt nergens over en zie ik echt broken as fuck zijn. De thruster juich ik alleen maar toe en ik heb al gelezen dat de aim assist enorm veel minder is geworden. Ik ben benieuwd naar de beta!
Schijnt dat je schild niet meer recharged wanneer je aan het sprinten bent. Op zich wel goed denk ik. Wordt voorderest een Halo 4.5, met nog meer CoD invloeden waar ik al bang voor was. Maar ben wel benieuwd. De DMR ziet er trouwens niet uit, past er niet helemaal bij for some reason. Grafisch gewoon een gepushte Halo4 engine. Ach, er is nu altijd nog de MCC.