Heel veel mensen vonden Halo 4 ook verneukt, maar na de Master Chief Collection las ik berichten van mensen dat ze het rennen uit 4 weer mistte tijdens het spelen van de oude Halo campaigns. Ik denk dat ik me wel ga vermaken ermee Ik zag net dat ik ook de beta op mijn HDD heb, maar zodra ik het op start krijg ik : Almost there! The Halo 5: Guardians beta starts on december 29th,see you then. Helaaaaaascchhh, hahaha.
Heb de code via Xbox.com redeemed, maar toen ik thuis kwam was was nergens de Halo 5 beta te bekennen. Die behoort dan in de game download que te staan?
vage boel! Ik ben preview member en heb de beta gedownload op de One. Maar mooi niet dat ik hem kan spelen.. Toegang pas vanaf 29/12.... WTF!
vandaag ook ff de beta gespeeld . voeld goed aan moet ik zeggen alleen het laden duurt erg lang voor een nieuwe game. en als je geraakt wordt dat je aim ook erg veranderd is wenne.
Dat is balen man. Moet je de beta na de code te hebben redeemed nog via de marketplace selecteren of hoe werkt dat?
Ja, als je de twee codes heb geredeemed vanuit de Message op je Xbox dan download jij 'm automatisch.
Sorry, maar als je amper MP hebt gespeeld dan weet je ook niet of het een verbetering is... (niet dat daar iets mis mee is hoor, ieder zijn ding, maar ik vind de mening van iemand die wel goed bekend is met de MP toch net wat meer meewegen) Sprint is ook echt wel nodig en is niks mis mee....tis de rest wat het (kan) verneuken....
Zoveel mis je er niet aan hoor! http://xboxclips.com/Lethal AK47/08613ac1-3414-42ba-abd7-da496baa7fc6
Nou ik vind het wel een verbetering, puur omdat ik het nu echt super leuk vind en de oude maar lala vind spelen, sprinten jetpack het gaat veel sneller. Goede mix van titanfall cod en destiny en halo in 1
Natuurlijk wel heel erg vaag dat dit allemaal wel soepel werkt en HALO MC voor geen meter... dan doe je toch wat fout
Inmiddels een paar matches gespeeld en tsja het is wel erg erg wennen. Maar zodra je de battle-rifle pakt dan merk je toch wel echt dat het Halo is, al heeft zo'n move als de shoulder-bash helemaal geen nut omdat die zoveel recovery heeft.
Heb begrepen dat 343i dus ook niet achter de matchmaking zit in TMCC en uiteraard wel Halo 5 beta. Dus die andere devs hebben er een potje van gemaakt...zeg maar. Die nieuwe moves zoals dat dodgen (CoD AW achtig) zijn dat dingen die je altijd kan doen of moet je die unlocken?
Dat dodgen kan altijd... moet zeggen dat deze Halo on speed mij wel bevalt... speelt erg lekker! Het zoeken van een match loopt nog niet zo soepel als COD ..