1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Grafisch zo te zien in video's echt Halo 4 achtig he? Tja tegenwoordig wil men alleen maar 60fps en dat zal wel zijn consequenties hebben voor de graphics. Nou is de game natuurlijk nog lang niet klaar, maar toch.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Was bekend dat de Beta maar 720p zou zijn. Final versie zal waarschijnlijk gewoon dynamisch 1080p zijn.

3. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    En ook daar geef ik deze game toch weer een paar punten in de plus mee... het ziet er goed uit!

Ik dacht alleen gelezen te hebben dat er meer mappen in de beta zouden zitten... maar zal ik wel verkeer gelezen/begrepen hebbben

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar niet alleen de resolutie. Ik weet nog hoe ongelooflijk onder de indruk ik van Halo 4's Infinity level was tijdens E3 2012 en ik zou graag weer van mijn stoel geblazen worden door Halo 5 dit keer. Ik bedoel het dan vooral qua lighting en details van de character models. Is dit trouwens een nieuwe engine of nog steeds die van Halo 4?

Ja man, dat heb ik dus ook gelezen. Iets van 5 of zelfs 8 maps had ik begrepen. Voor een beta echt veel. Wellicht alleen in de echte beta en niet die alleen voor preview members.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het zouden er de 29e zeven moeten zijn. Dit staat op Halowaypoint:

https://www.halowaypoint.com/en-us/games/halo-5-guardians/xbox-one

En vrijdag werd er dit gepost:

https://www.halowaypoint.com/en-us/community/blog-posts/halo-5-guardians-multiplayer-beta-sneak-peek

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Netjes. Ben erg benieuwd naar de maps. Maareh....all of the maps? Ze bedoelen toch niet uit de gehele game al? Dat lijkt me erg vroeg. 4 vs 4 maar, poeh...dat gaat betekenen dat ik tegen mijn vrienden zal gaan spelen, want we spelen makkelijk met 8 man. Ach voor dat moeten we maar gewoon tot de echte release wachten en team slayer spelen. :)

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, na wat spelen vind ik er het volgende van: Het speelt best lekker en vooral smooth. De snelheid is fijn en dat is denk ik ook het sterke punt, maar ik blijf er bij dat het weinig met Halo heeft te maken en Halo is voor mij echt dood. Uiteraard is het nog wachten op de uiteindelijke game, maar het Halo gevoel is gewoon weg (is al een tijdje weg). Voor mij is het een soort mix tussen CoD en Titanfall, en ik zou het ook niet erg vinden als dit de nieuwe CoD gaat worden aangezien CoD sowieso dood is. Fijne PvP? Ja!, Halo? Nee!

Servantes vindt dit leuk.
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net even de twee gameplay videos's op Gamersyde gekeken. Ik schrok een beetje van de aliasing, maar ja,,,720p helpt daar ook niet echt mee natuurlijk. Verder....leek het alsof ik naar Halo 4 multiplayer op Xbox One keek. Maar misschien ben ik nu te kritisch. Had echt op gestoorde graphics gehoopt, maar die verwachtingen ga ik maar eens flink aanpassen. We hebben natuurlijk nog niets van de campaign gezien en ik verwacht dat dat sowieso al mooier zal zijn. Tijdens E3 wil men verrast worden en dat ze van hun stoel worden geblazen zeg maar...iets wat MS echt is gelukt in 2012 toen. Ben benieuwd naar E3 2015.

Ik zie in die video's zelf geen CoD erin terug. Zeker qua snelheid gelukkig niet. Het is duidelijk sneller dan Halo 4, maar niet de CoD snelheid. Maar goed...ik ben dan ook geen echte Halo kenner zoals sommigen hier wel zijn. Zo'n beta een jaar voor release is wel verstandig. Zeker als de fanbase serieuze kritiek heeft, dan kan 343 er nog van alles aan doen.

Laatst bewerkt: 22 dec 2014
  9. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    LMAO, mensen die nu gaan zeiken over graphics snappen er helemaal niks van. Ze hebben nog een heel jaar, het oppoetsen gebeurd in de laatste maanden. Het is geen beta a la Destiny die een maand of 2 voor launch beschikbaar is, de game komt pas over een jaar uit.

Schil1, Jorrie en Nightbringer vinden dit leuk.
  10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, het gaat hem hier puur om gameplay al ziet het er grafisch er ook best wel netjes uit.

Ze willen graag feedback op de gameplay en wat er aangepast of toegevoegd moet worden.

Al wordt tegenwoordig snel op games het alpha / beta keurmerk geplakt terwijl de games al veel verder zijn dan die fase's.

11. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en sinds wanneer gaat het met halo om graphics .

Maar ben benieuwd naar de halo 5 beta het ziet er allemaal goed uit en in ieder geval stuk beter als reach en halo4.
    En 343i heeft het slim aangepakt want ze weten dat sommige fans zich nooit kunnen aanpassen aan de veranderingen binnen halo en daarom hebben ze MCC uitgebracht. Maar helaas hebben ze die game totaal uitbesteed aan 4 tal studios waardoor het verdoemd was om te falen. En ik begrijp de kritiek op mcc maar om NU nog steeds te beweren dat het niet werkt is totale onzin.

En nog om even terug te komen op halo 5 , wat als ze de game nou uitbrachten als een spin off dan zou je bijna gaan denken dat de kritiek stukken minder zou zijn

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    We weten ondertussen wel dat Kabuto een graphics whore is die dat elk topic weer even moet laten zien ;)

Van wat ik heb gezien is dat de game behoorlijk snel is, hopelijk kan ik de game zelf ook eens spelen maar ik ken niemand die de X1 heeft 8)

13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben ook best een graphics whore... want daar koop ik een next-gen console voor, maar ik verwacht dat soort dingen nog niet bij een beta. Echter ziet dit er voor een beta toch al keurig uit...

Geen Halo? ja en nee... de wapens voelen als Halo.. tis een Halo op speed... dus tis ff wennen

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik miste deze speed juist wel weer in Halo 2, dus dit voelt wel aan als een nieuw deel in de Halo reeks. (een natuurlijke evolutie)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  16. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik ben blij met het commentaar dat ik over deze game hoor op ze interwebz en vooral op neogaf, die lui zijn over het algemeen (goed) kritisch en er zijn er een hoop die deze game diggen. Ik kan alvast niet wachten op de beta.

Afgaande op de beelden hoop ik wel dat ze de AR en SMG een nerf geven. Ik vind dat dit soort easy to use wapens gewoon niet sterk horen te zijn.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, die SMG is echt ziek OP ja! 8)

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    De MP van de final game gaat er gewoon zo uitzien hoor. SP iets mooier, that's it. Ik denk dat veel mensen, en ook BigK, maar eens hun verwachtingen wat betreft graphics naar beneden moeten schroeven.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het maar locked 60fps is.
    Daarom hebben ze het nu ook gewoon op 720p gedaan. Is nog vroeg en willen ze gewoon de 60fps ervaring als eerst hebben

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Je ziet wel vaker dat in het uiteindelijke spel de graphics wel een stuk beter zijn, dat ie straks in 1080p (hopelijk :+) maakt ook wel een verschil. Maar ik verwacht niets :+

Deel Deze Pagina