1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    -nieuwe pagina laat maar-

Laatst bewerkt: 11 jun 2015
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Word!

Graphics ogen wel tof. De Covenant models zijn erg gaaf. Maar what's up met die omgevingen? Wat een ongeïnspireerde grijze meuk! Doet me denken aan Prey op de Xbox 360. :+

Jorrie vindt dit leuk.
  3. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Als je dat wel wilt weten, volgens mij is hij de hoofdpersoon in de tv-serie Halo: Nightfall. Heb hem zelf nog niet gekeken, die Locke interesseert mij eigenlijk ook helemaal niets.

4. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    We're sorry voor de dubbel post, maar 343 kondigt nu aan dat voor online co-op wel XBL Gold nodig is. Schijnt een verspreking te zijn geweest, waarvoor ze nu excuses maken.

Dus, daar gaan we weer:

Lethal AK47 en Matrix vinden dit leuk.
  5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, daar gaan we weer ja. Dat is waarschijnlijk het tipje van de ijsberg! 8)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Geen local multiplayer campaign? Wtf, dat is een van de sterke punten van Halo :cmS:

Er zal toch hopelijk wel local MP in blijven? 8)

7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Geen splitscreen dus? WTF is dat voor bullshit de laatste tijd joh. Willen ze minder controllers verkopen bij Microsoft? Want zo kan niemand nog samen spelen..

Ypuh vindt dit leuk.
  8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon doen net als bij H2 en H3;
    kopen voor diegene die fans die de maps meteen willen hebben, na paar maandjes gratis voor iedereen.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is een trend die ik al jaren belachelijk vind. Vroeger sloten we gewoon vier controllers aan, klaar. Tegenwoordig is het allemaal "ja, maar de games zijn te zwaar geworden voor splitscreen". Kul, je hardware is ook beter. In iedere generatie werd er tegen de limiet van de console geprogrammeerd.

Zonde, maar @Reckuuza had gewoon gelijk; dit is geen Halo, dit is onderhand echt iets anders met toevallig dezelfde licentie.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat was ideaal ja. Tegenwoordig draait alles alleenmaar nog om geld... helaas!

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben eerlijk gezegd helemaal uitgekeken op Halo sinds deel 3. Reach was nog wel leuk, maar de rest was vrij inspiratieloos (nu ik er over nadenk sinds het vertrek van Bungie). Splitscreen was juist wat Halo 3 zo sterk maakte! Ik heb weekenden/nachten doorgebracht met vrienden 4vs4 via systemlink. Eén van de weinige games die het daarna nog had was Borderlands, maar verder niets. Dat je gold nodig had voor online coop is geen probleem, maar geen splitscreen meer is voor mij het einde van een geweldig tijdperk. Dat ze zo'n functie laten vervallen alleen maar om 10% betere GFX/FPS te kunnen realiseren... Waarom kan een 360 wel 4 spelers ondersteunen en een X1 niet!?

Oh ja, en de komst van sprint, ADS, XP en loadouts. Alle ingredienten voor een generieke shooter. Doei Halo.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat hebben ze juist goed veranderd in Halo 5. Halo 4 wilde teveel COD zijn. En dat hebben ze gemerkt en van geleerd.

13. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Geen splitscreen in Halo is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Dat is juist de reden waarom ik zo van die serie ben gaan houden. Heb volgens mij wel 50x Halo: Combat Evolved met z'n tweeën doorgespeeld, was voor mij toen echt de reden om een Xbox + Halo te halen.

Laatst bewerkt: 11 jun 2015
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging me ook over het laatste punt.
    Splitscreen zelf heb ik persoonlijk ook niks meer mee. Laatste keer dat ik dat gedaan heb is op de PS1.

15. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Ik had het ook niet specifiek tegen jou hoor, Hybrid. ;)

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dit ja! Al die poespas in Halo... donder op!

TreV vindt dit leuk.
  17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heeft dat niet ook met leeftijd te maken? Op de basisschool en het middelbaar had ik veel vaker vrienden over de vloer om te gamen. Als je ouder bent ga je andere dingen doen met vrienden en gamen doe je wel over Live wanneer je tijd hebt.

18. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Daar heb je wel een goed punt. Is dan alleen wel een beetje lullig voor de jongere generatie, maar die weten dan waarschijnlijk toch niet wat ze missen. :p

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het ook. En vroeger was er ook geen online gamen natuurlijk. Zeker niet zoals het nu is.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de veranderingen juist goed. Uiteraard moet het geen CoD worden, een is verdikke al genoeg.....teveel, lol. ;)

Toen TMCC uitkwam ook. Allemaal mensen die blij waren om de oude delen weer online te kunnen spelen, maar gelijk zeuren dat ze het sprinten graag erin hadden gehad. Juist iets waar over gebitched werd toen Halo 4 ermee kwam, hahaha, het is ook nooit goed volgens mij. :D

Geen splitscreen lig ik zelf geen seconde wakker van. MP/co-op online all the way.

Deel Deze Pagina