1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Vind het verschil tussen BF en COD wel erg klein worden. Halo had juist custom games en party elementen zoals splitscreen om zich te onderscheiden. Halo 5 ziet er leuk uit, maar het had net zo goed nu een andere game kunnen zijn. Het echte halo gevoel is er een beetje af.

Maarja, eerst maar eens kijken hoe custom games eruit komen te zien. Anders ben ik bang dat ik te snel verveeld raak voor een game waarvoor ik 50 euro moet betalen.

EDIT: volgens mij vat iedereen mijn bericht verkeerd op. Ik bedoelde hoeveel Halo verschilt ten opzichte van COD (arena) en BF (warzone).

Laatst bewerkt: 30 jun 2015
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind COD en BF nog steeds een wereld van verschil.
    En vind btw juist dat Halo 5 weer wat terug gaat naar de roots (vooral in Arena mode) vergeleken met Halo 4 die teveel COD wilde zijn.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb de laatste CoD's niet meer gespeeld maar waarmee lijken ze op elkaar dan? Zijn vrij grote verschillen lijkt me.

4. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Meen je dit nou? Haal de exo suit weg en sinds Black ops 1 is er niks meer veranderd.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik bedoel dan ook de verschillen tussen BF en CoD, dat er weinig veranderingen tussen de CoD's zitten weet ik :+

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Heh, nou tussen battlefield en COD zit een wereld van verschil. Speel battlefield nog regelmatig en COD heb ik niet gespeeld sinds MW2.

Ik bedoelde dan ook het verschil tussen Halo en BF/COD. Het lijkt alsof ze een soort van battlefield met bots willen maken met warzone en de arena mode heeft toch wel wat weg van COD.

De vraag voor mij is verschilt halo straks genoeg van die games om de moeite waard te zijn. Met COD heb ik niks meer. Battlefield heb ik al.

JJNL77 vindt dit leuk.
  7. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Hoe lijkt Halo 5 arena dan in godsnaam op COD? Het enige wat de games in overeenkomst hebben is het feit dat je pew pew doet, voor de rest lijken ze in de verste verte niet op elkaar.

En Battlefield met bots? Alsjeblieft zeg. Waarin zijn Warzone en Battlefield dan gelijk? Leg het me uit, ik zie het niet.

X-Junk vindt dit leuk.
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Na alle campaigns uit Halo TMCC op 60fps gespeeld te hebben, heb ik wel gemerkt hoe fijn dat is, 60fps. Maar 60fps betekent ook dat er veel minder ''eye candy'' zal zijn en dat vind ik dan wel weer jammer. Online had 60fps moeten zijn en campaign gewoon lekker 30, boeie.

9. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik ben heel blij dat ze voor de 60fps gaan. Leuk hoor, goeie graphics, maar gameplay is voor mij veel belangrijker.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Same! Graphics raak je wel aan gewend, mooi of niet.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    60fps voor MP sure, maar waarom persé ook voor campaign? Tja ik kan gewoon echt genieten van prachtige graphics, je wilt toch een beetje onder de indruk raken van current-gen games, zoals tijdens E3 met Sony.

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Jeetje wat bagger dat ze splitscreen uit Halo MP hebben gehaald. Die hoef ik dus niet meer te halen!

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Eerst maar eens de reviews afwachten. Dan zien we wel. Zoveel splitscreen ik nou ook weer niet tegenwoordig. Wordt alleen niet de game als ik mensen over de vloer heb. 8)

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup eerst reviews, maar vooral user reviews!

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Behalve als ze van metacritic afkomen. :+

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik hou altijd de IGN reviews aan :D

17. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga deze halen , naar aanleiding van de beta eerder dit jaar.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wacht zowieso een paar maanden...mocht er dan nog steeds veelal positieve reacties zijn over de MP, dan wordt het wellicht tijd voor een Xbone.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Best vet, maar ik krijg flashbacks naar H4. :+

Impressed of kriebels om te spelen... not yet!

Deel Deze Pagina