1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Als het niet goedkoop op Budgetgaming staat en je het fysiek wilt hebben moet je gaan importeren.

Alexknl vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goed, duidelijk, dan bestel ik hem vanavond wel bij de goedkoopste van het stel in Nederland.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Locked 60fps

4. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Man ik heb me een zin in deze game.. Hoop dat ik niet teleurgesteld word

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De moderator hier heeft de game gespeeld en zijn impressie is op de vorige pagina te lezen. Over het algemeen zijn de impressies zeer positief. Het schijnt allemaal veel intenser te zijn en Forbes zei dat de eerste drie missies al toffer waren dan heel Halo 4. Dus het klinkt allemaal veelbelovend.

En hoe mooi de muziek ook was in 4, het mistte wel bepaalde bekende stukjes en dat schijnt nu terug te zijn. Vooral de locked 60fps schijnt heerlijk te zijn ook. Krijg er ook echt zin in nu.

6. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ja dat heb ik gelezen, heb ook veel filmpjes gezien. En dat beloofd allemaal veel goeds! Nu ook hopen dat het online gedeelte prima werkt.. Volgens de PU was dat wel zo, maar blijft afwachten!

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PU loopt zoals altijd een beetje te lullen. Want de review codes kunnen niet online nog. Maar de beta was al stabiel dus komt wel goed denk ik.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat verwacht ik ook echt wel. Ze hebben meerdere keren laten weten dat ze niet weer zo'n fiasco kunnen krijgen. Talk is cheap, maar toch.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je bedrijf en de grootste FPS franchise om zeep helpen. Nee, dat risico nemen ze echt niet weer ben ik van overtuigd. :)

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Met H4 hebben ze al veel spelers weggejaagd.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Metal Mark vindt dit leuk.
  12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben geen moderator ;)

Het klopt dat niemand nog online kan nu, het is volledig greyed out. Morgen of vrijdag komt er een patch die de multiplayerfunctionaliteit toevoegt.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die wel weer terugkomen als deze game wel goed blijkt te zijn. Ik ben zelf ook weggerend van de game na de SP, maar heb desondanks toch inmiddels Halo 5 besteld.

Ik wacht alleen nog op de orderbevestiging van MM, die dat kennelijk later sturen. Heb betaald via PayPal, dus misschien komt het daardoor dat ik nog even moet wachten.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nee dus. Genoeg hebben hier alleen een PS4 gehaald en gaan niet zo snel meer terug naar de Xbone.

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat denk ik ook inderdaad.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier niet idd. Maar op sites zoals Neogaf is de hype aardig groot.

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Die site is dan ook net iets groter.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk. Maar ging me over het punt wat Yellow zei. Dat veel mensen wel weer terugkomen. Daar was Halo 4 best wel gehaat en voor een goede reden. En zie je nu dat Halo 5 echt in hype mode is.
    Met een reden moet ik zeggen. Met alles wat we gezien hebben. Lijkt het erop dat ze echt naar de feedback geluisterd hebben. En dan vooral op MP gebied.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het feit dat er een echte beta was en dat 343i heel transparant zijn over de ontwikkeling is toch wel erg fijn. Tot zover klinken alle previews erg positief en de multiplayer ziet er ook gelikt uit iets waar iedereen toch de meeste tijd in gaat steken. Inmiddels kijk ik erg uit naar Halo 5.

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ja dat kan.

De laatste Halo die ik gespeeld heb was Halo Reach en die was tof. Ik kijk wel weer uit naar deze.

Deel Deze Pagina