1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Haha thanks. Heb gister ook mijn eerste potje warzone gespeeld en ouch... Wat was ik slecht. Misschien ook even wennen hoor. Toen ik er eenmaal achter kwam dat ik mijn loadout kon verranderen en een shotgun mee op pad kon nemen ging het een stuk beter. Camain ben ik nu bij missie 6 volgens mij. Speelt lekker weg en volgens mij zot hij zo vol met secrets/eggs ben al op plaatsen geweest waar ik niks dacht te vinden en dan toch opeens weer een shotgun oid tegen kwam. Ben blij dat ik toch maar eeen xbone gekocht heb.

    Mijn vrouw vandaag: " ik doe vandaag alles wel in huis, dan kan jij morgen als je vrij bent de wereld gaan redden" (l) :cool:
     
    X-Junk en Insane/Erret vinden dit leuk.
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is wel fijn. Zit er over na te denken om crouch en melee te wisselen. Misschien maar even kijken of er een andere lay-out is waar het al is veranderd.
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik wil crouch op B
    Melee op rechter stick
    En die power oid op rb.
    Dan is het perfect!
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb het net even gecheckt, voor mij is het al beschikbaar, met de app Xbox Accessories. Je kan wel nog maar één 'profiel' maken, dus let daar op als je weer een andere game gaat spelen.

    Ik zit wel in de Preview Program, dus ik weet niet of het voor iedereen beschikbaar is. Misschien moet je ook je controller even updaten om het te laten werken.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen mensen met het nieuwe dashboard idd.
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat ga ik denk ik ook proberen. Die kan je overigens kiezen als button layout. Daar kan je "Green Thumb" kiezen en zijn alleen de dingen die jij hierboven noemt aangepast.
     
  7. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    9/10 spelers die ik nu tegenkom zijn amerikanen, elke game met die ping spelen is niet erg leuk... maar die ene game waar ik op EU speelt en waar alle shots registeren voelt dan wel zo goed.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zat net in een multiplayer match waar een tegenstander tot twee keer toe in de lucht bleef hangen (alsof je een ground pound doet) en me vanuit die positie neerschoot. Ik kan niet schieten als ik mezelf in de lucht laat hangen, is dat een skill die je (tijdelijk) kan unlocken met die REQ packs ofzo?
     
  9. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Springen en dan zoomen, en dan blijf je hangen.
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Had toch maar wat meer gameplayvideos moeten bekijken blijkbaar. :whistle: Thanks.
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ahhh vandaar. :p. Nog een dingn wat ik aardig irritant vind is dat als je zoomt en geraakt word... Heel erg fristrerend. Voor de rest kan ik niet wachten tot ik zo weer thuis ben en om dan weer een beetje campain en mp te spelen :)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik zelf jammer vind is dat als je een custom match maakt je echt zeker wel 15 maps kunt kiezen voor alle modi, dus ook Slayer. Echter online heeft Slayer maar een paar maps en de rest is verdeeld bij de andere modi. Why? Gooi die maps ook gewoon in Slayer dan.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De tering, dat LE beeldje inelkaar zetten gaat je volgens mij een jaar kosten... Gepriegel! 8)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Toch wel gekocht?
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Nog ff een vraagje met die req packs. Je hoeft toch maar 1 van elke kaart te hebben? De rest kan je verkopen neem ik aan? :). Mijn collectors hart slaat wel op hol als ik zoe hoeveel leuke helmpjes etc er zijn :D
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat foutje van Wehkamp plus korting toch.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Heb ik niets van meegekregen :+
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, wut? Was uitgebreid besproken! 8)

    Stond voor nog lager dan de normale editie op de site en er waren nog codes voor 10 euro.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee veel zijn er tijdelijk en gebruik je daadwerkelijk. Die gaan dus op.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Haha, helemaal niet meegekregen dus :+
     

Deel Deze Pagina