Ok maar van die req cards bedoel ik dus die needlers etc? Daar heb ik er nu 20 van ofzo. Maar ik ga alles voor de zekerheid maar bewaren dan
Oh, ik dacht dat je in Destiny ook van die loot dinges kreeg. Trouwens zijn dit dedicated servers? Man, wat een lag net in potje slayer. Wel nog gewonnen met dikke achterstand!
SP vind ik tot zover wel ok van de game (ben nog niet super ver of zo mission 6) multiplayer heb ik nog niet gespeeld.
Platinum 3 nu met Slayer, Onyx met FFA. Wie kan ik toevoegen om chill matches mee te spelen? Dit is echt awesome trouwens: Halo CE Magnum. Damn. Ik heb trouwens nog geen weapon skins gevonden of gekregen uit packs ondanks ik al 20 uur MP heb gespeeld oid. Jullie?
Behalve die AR skin die je op level 15? dacht ik kreeg heb ik nog geen gevonden, wel 1 Legendary gevonden so far, is helaas een boost.
Zo net mijn eerste potjes team slayer gespeeld. En owjee wat vond ik het slecht aan het begin. Eerste potjes bijna geen kills maar langzaam aan begin ik er aan te wennen en gaat het beter en beter. Het is gewoon weer terug schakelen naar halo mp haha. Zit nog te was in battlefield shit haha. Cool net die power weapon timers. Dat voegt echt wat toe aan een map en strategisch kan je daar flink gebruik van maken omdat bijna iedereen zich naar dat punt van de map begeefd!