1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo] -> AAAARRRGGGH, the flood is irritant!

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheOneGamer, 8 jul 2002.

1. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar denk je tijdens het spelen nooit aan, irritant he? Ik vergeet ook steeds die melee attack te gebruiken als er een vijandje vlak voor me staat.

2. xforz

xforz Guest

Ik vind melee attacks erg slecht werken op Flood ventjes:{

3. Rude

Rude BIG EGO

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft haast niet te letten op de flood ik laat ze meestal gewoon tegen me aanspringen waardoor ze doodgaan maar als het er teveel worden heb je ze in 2 seconden allemaal weggeknald met een asault rifle(effectiefer als shotgun tegen flood beestjes), wat pas echt gaaf is als er allemaal
    'overgenomen lichamen flood creatures' bij elkaar staan en dan een grenade gooien, alles vliegt echt alle kanten op door andere granaten die door de explosie ontploffen, dat geeft echt gewoon een gevoel van voldoening }:]

(en melee attack werkt niet goed tegen flood zombies net zoals de sniper rifle om de een of andere vage reden)

Laatst bewerkt: 6 aug 2002
  4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Let niet op een klein aantal van die klerelijers als je levensbalk in het blauw zit (die blokjes). De grote die ontploffren van afstand op schieten, en die gast met die wapens, blijven bewegen. Als ze dichtbij zijn eerst een keer schieten en daan een melee doen. Zo heb ik hem uitgespeeld!}:]

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Die sniper kogel gaat gewoon recht door z`n "overgenomen lichaam door flood" heen zonder datie dat erg vind!:mad:

Deel Deze Pagina