1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo bagger of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommy Vercetti, 17 dec 2002.

1. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad...:r

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Halo is het beste Xbox spel.

:D

Edit; Halo is de beste shooter van alle platformen!

Laatst bewerkt: 18 dec 2002
  3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Een xbox zonder Halo is het zelfde als een zee zonder water:)

nuf said denk ik:D

4. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HALO is eigenlijk de belangrijkste rede geweest om een XBOX te kopen voor mij. Het is zo ontzettend mooi en heeft zo'n ontzettende diepgang, dit spel moet je gewoon liggen als shooter-fan. Voor de levels 2, 4, 5 en 8 zijn magistraal. De supergoede framerate gecombineerd met uitgestrekte werelden die maar door blijven gaan zorgen voor een nog nooit eerder vertoonde experience. Het spel is met geen enkel spel te vergelijken.

De voertuigen zijn ongelooflijk soepel om in te rijden of te vliegen. De AI is bovennatuurlijk op Legendary. Het spel is dan trouwens echt supermoeilijk, een echte uitdager dus.

Wie dit spel bagger vindt, moet zich schamen. :9

5. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik gedeeltelijk met je eens! Ik had goldeneye geimporteerd en vanaf het moment dat ik hem had, heb ik em 1,5 jaar lang met mn vrienden gespeeld.... Fantastische muliplayer, zo verslavend (vooral de nominaties, altijd hard gelachen om "the coward" :+ )
    Alleen om goldeneye nu te vergelijken met halo is natuurlijk niet het beste wat je kan doen, goldeneye was in zn tijd the Best, no doubt, maar kan nu echt niet meer concurreren met de spellen van nu. MP van halo in de buitenlevels is goddelijk!!
    connect is een uitkomst aangezien live nog zolang duurt...

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het een kut spel en ik schaam me niet!

7. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    leuk voor je... :confused:

8. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij jou!8)

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn weinig spellen geweest die ik 10 maanden na de release nog steeds elke week minstens 1 keer speel, halo is er daar 1 van (en ik heb ongeveer 35 spellen voor de xbox), en alle consoles.

10. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. HALO blijft ook nog eens heel erg leuk om later te spelen. OWNAGE DUS :9

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Halo bagger? Errrrr... juist :{

Halo is echt geweldig. Het blijft nog elke keer een unieke ervaring. De enorme slachtvelden in level 5 (als ik het goed heb), het crossen met je warthog in The Silent Cartographer... Allemaal geweldig! Bovendien is de game niet zomaar weer een shooter. Het is veel meer dan dat. Het dragen van 2 wapens is een enorm goede zet, en zorgt ervoor dat je op bepaalde moment moet kiezen. Een Shotgun of een Assault Rifle? Een Sniper of een Pistol? Een Rocket Launcher of een Plasma Rifle? Enzovoort. Verder zijn ook de graphics top! Vooral de outdoor levels... :eek: Magnificent! :)

Bovendien is ook de multiplayer ontzettend kewl. Ik speel(de) het nog best wel vaak, maar ik heb nu ook Morrowind en SC, dus het staat ff op een laag pitje. Maar Halo blijft 0wnetsj... :D

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Welke is beter? Dat is vraag 1, ik heb alle shooters gespeeld op de xbox en heb ze bijna allemaal ook nog, niks kan nog tippen aan Halo imo.
    Enneh..over de sp van Halo, ik had het rond level 7 ook wel gehad, werd beetje saai. Nog wel boeiend genoeg om uit te willen spelen maar dat is dan ook alles.
    Maar goed, zo goed is de mp niet??? Wat is dan niet goed?
    Vind je het langzaam? Snelheid past nl. uitstekend bij het kiezen en inzetten van je wapens waar Unreal en TS2 gewoon fraggen is, minder denkwerk. Ik vind het echt jammer dat tot nu toe geeneen spel in de buurt komt van de fantastische mp van Halo.

Ik heb trouwens Nightfire en Serious Sam nog niet gespeeld... maar komt vast niet in de buurt. Jaja, kweet, Sam staat in me sig.
    Is besteld maar out of stock bij dvdcrave.com, vandaar.:'-(
    Nightfire hoef ik niet.

13. sexylexy

sexylexy Guest

het enige minpuntje aan halo vind ik dat het soms iets te stil is....
    en dat vind ik niet horen bij shooters. dat is meer iets voor splinter cell enzo....

verder is het een superspel!!

14. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is geen onzin. Dat spel is zo ongelofelijk goed, zeker voor zijn tijd. Om Halo met GoldenEye te vergelijken is natuurlijk bizar (GE is 5 jaar ouder) maar naar mijn mening is GE nog steeds veel beter. Daar had je tenminste plezier in de levels die je steeds maar kon overdoen zonder verveeld te raken...

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik helemaal met je eens! Goldeneye blijft de beste shooter ooit! Ik vind HALO gewoon een ongelofelijk zwaar kut spel.

16. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    geef dan eens argumenten in plaats van dit argumentloze gewauwel.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    - Te kort
    - Te saaie sp en mp levels
    - Te weinig buitenlevels en teveel binnenlevels
    - Vijanden niet echt slim

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    vijanden niet echt slim? damn speel hem eens op legendary dan jongen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik gedaan en ik heb hem op legendary uitspeeld!:+

20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook een paar keer maar daar zijn ze zeker niet dom.

Deel Deze Pagina