Sorry, maar als je Halo een kutspel vindt, waarom speel je hem dan uit Legendaru ? Spellen die ik niet leuk vind ga ik nooit uitspelen hoor.. /me zal wel een geval apart zijn .
Sorry wouter maar de inteligentie van de covent is echt vele malen hoger dan die van de tegenstanders in goldeneye.
Ik vind Halo echt super VET!, 2 player co-op, is echt tof!, en who can forget about online multiplayer via GSA? maar wel jammer van de bandbreedte (zals jaw al zei) nog steeds een van de beste xbox games!
wouter....als je nou graag op wilt vallen doe het dan anders want een paar maanden geleden vond je het nog leuk ! en je hebt er nog nooit bij verteld waarom je het een kutspel vind als je er weer eens op school over zat te zeiken...
btw ik vind halo echt wel cool spel hoor : mooie graphics lekkere besturing leuke tegenstanders lekkere actie geweldige co-op gameplay ok slecht het level van "the libary" is een beetje eentonig kwa omgeving, voorderest vind ik het wel mooie levels (iets meer buiten had alleen wel gemogen) maare al met al toch wel lekker
Halo is king....echt het top spel voor de Xbox! De sfeer, de gameplay.allemaal even goed. Echt 10/10!
Tjek me sig dude, denk je echt dat ik dat nog nooit gespeeld heb... CTF overroel ik, met TS2 is het zelfs onmogelijk om te verliezen, speel het daarom nooit meer. BR wel koel, nog niet zoveel gespeeld, is imo toch echt fragwerk als je het veld een beetje kent. Ik val altijd alleen maar aan, ren altijd de zelfde kant uit en schiet iedereen die ik tegen kom kaput. Lekker fraggen dus.
ik heb hem maar ik vind hem beetje vervelen... Weet niet waarom... waarschijnlijk omdat ik vast zit, ik zit in level 2 [ i know schande ] en ik kan die laatste fucking gozers ni vinden:{ . Naja, het is wel super mooi, super vet, en super, tja gewoon super Greetz, Rick
kijk de campaign vind ik ook niet superduper maar multiplayer kan ik echt blijven spelen, met 16 man rocket launchers in hang em high is super.
- Te kort Juist te lang, als het puur de kwaliteit van de paar echt roelerende levels was geweest was het een ultieme experience geweest. Levels als The Library zijn er puur als langmakertje doorheengegooid. - Te saaie sp en mp levels Meningen... helaas niks op af te dingen. - Te weinig buitenlevels en teveel binnenlevels Meningen... helaas niks op af te dingen. - Vijanden niet echt slim Welk spel heeft betere AI's? Splinter Cell zeker niet, UC ook niet, TS2 weet ik niet... zeg maar.