1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo bagger of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommy Vercetti, 17 dec 2002.

1. shootergod

shootergod Guest

jazeker, dit vind k zeker ook, maar nu ik Unreal2 heb gespeeld bij riff( supervet), heeft halo er een concurent bij( over elke console dan):D

2. ikah

ikah Guest

IK vind halo erg goed maar niet super goed,de levels lijken veel teveel opelaar de sound vind ik het sterkste onderdeel van halo en de graphics zijn ook goed alleen de filmpjes vind ik wat van de lage kant maar als je aan het spelen bent ...wow!
    Multiplayer heb ik nog niet uitkunnen proberen want ik heb maar een controller.

3. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Had je reactie niet gezien; alsnog een reactie van mijn kant 8)

SP van Halo valt enorm in de herhaling, maar is voor de eerste keer leuk..Voor de tweede keer niet zo, al zijn die moeilijkheidsgraden goed gedaan.

MP: té langzaam, ik vind Timesplitters 2 veel beter, net als Unreal Championship. Ja, ik hou daar nou eenmaal meer van
    :D

4. masterape

masterape Guest

Kan ook via xboxconnect zijn geweest.

5. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is halo zzo goed
    beter dan splinter cell??

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ligt aan je smaak,ik vind halo nog steeds de beste game voor de xbox,en dit zullen vele andere ook vinden,i.i.g. halo mag gewoon niet in je collectie missen

7. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    HALO RULEZZZ

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk dat halo 2 een hoop van de issues die 1 had op gaat lossen.

meer variatie in levels en betere MP.

en dan hebben we het perfecte spel (en gaver, want ze zeggen de gameplay ook veel meer uit te gaan breiden)

maar k vind halo al fuckin UBER, vooral nu ik "the fall of reach" aan het lezen ben ben ik het alleen maar meer gaan waarderen.

Halo Ownage. een van de beste en mooiste FPS'en out there,
    jammer van the library en die klote flood.

tis mede zon goed spel door de ongelooflijke hoeveelheid aand8 die er is besteed aan die kleine dingen die een spel groot maken.

9. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ach die flood zijn gewoon part of the story. boeid me niet zoveel vin eigenlijk wel een leuke wending in het verhaal.
    ik vond de singleplayer wel leuk op easy en normal maar toen ik heroic ben gaan spelen werd het eigenlijk pas echt leuk. helaas speel ik het nooit meer (morrowind verslaaft:p )

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    The Flood vond ik juist perfect, die grote aantallen in The Library op Legendary zijn gewoon THA BOMB
    Het enige wat ik mis zijn bots bij de multiplayer functie, maar dat ligt bij iedereen verschillend

11. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon 15 vrienden, 4 xboxen en 4 tv's hebben en en flinke kamer en je hebt helemaal geen bots nodig. Dat is ook de rede dat ik halo nooit wegdoe het hoort gewoon in je collectie.
    Het is gewoon de beste shooter op een console ooit.

12. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    NIET.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    halo = gewoon vet

14. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat NIET? als je er wat op aan te merken hebt geef dan argumenten.

ikzelf vind dat halo een hele goede shooter is, eignelijk weet ik niet waarom, maar het heeft wat wat andere shooters niet hebben, misschien de covenant, of de voertuigen??

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als je nu goed nadenkt,denk je dat bots in halo passen(dit is geen uc)
    Bungie is een zeer goede developer,en luistert naar de minpunten,daarom passen ze level's aan wapens aan,de beesten meer buitenlvl's binnenlvl's laten varieren,i.i.g. halo2 komt goed behalve als er grote bugs inzitten ofzo...

16. alibi

alibi Guest

Re: Brr..

KOM JE UIT EEN EI???????!!!!!!!!|:-

halo is gewoon erg goed en gaat nooit vervelen en al helemaal niet in de multiplayer!

Deel Deze Pagina