1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo beginnersvraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door DeaD-SouL, 6 okt 2004.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet ergens anders heen. Een andere ingang. Je moet verder gaan rijden totdat je weer een worthog op zijn kop ziet. Daar moet je door zo'n opening rijden(waar al die beesten staan).
     
  2. DeaD-SouL

    DeaD-SouL wcrydaz.com

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Update 2: Nou moet ik ontsnappen van die ene space ship dus ik ga naar die kamer waar al die warthogs staan bla bla bla.... moet je door al die tunnels enzo voorbij rijden maar dan kom je ergens waar ik telkens doodga omdat ik probeer te springen en het lukt maar niet, wie heeft hier de oplossing voor.

    Okay, meer details het is een clif maar ik val telkens kapot en die robot wijf zei dat als je snel genoeg rijd het wel moet lukken, maar het lukt niet waarom??
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet wel met de Warthog rijden he... Gewoon blijven proberen, het is mogelijk.
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 10 toch?

    daar had ik ook problemen mee :p , minstens 20x gevallen daar. maargoed, je moet gewoon zoals hierboven gezegd, met de warthog op maximaal rijden.
    en het kan idd.
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    GEwoon door blijven crossen. Als je de jump op full speed maakt, dan moet je in de lucht het gas loslaten, dan kom je gegarandeerd goed neer (je kiepert niet om). Dan doorcrossen naar het eind en je bent klaar. Gelukkig voor jou is het bijna 11 november, dus je kan direct door met HALO 2 (lucky bastard :))
     

Deel Deze Pagina