Halo boeken.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxuser, 24 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus binnenkort het boek van halo kopen. De fall of reach geloof ik. Mn engels is wel redelijk goed. Ik zit op drie vwo. Weet iemand of dit boek dan redelijk te doen is voor mij? Ik bedoel ik hoef niet alles te snappen, maar het is wel leuk als ik er het meeste van begrijp. Kan iemand ook ffies een beetje de inhoud van het boek geven. Ik heb gelezen dat het zich afspeeld voor het spel. Is dit waar?
    En dan nog een vraag is het 2e deel al uit? zo niet wanneer komt ie dan.

Sorry als er al een thread over was, ik geloof wel dat ik ooit eens iets gelezen had omtrend het boek maar dat ging over een boekverslag ofzo toch? Maar ik kon het niet meer vinden.

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    loop al een thread over.. Ook in dit forum.. Moet je maar ff zoeken..
    Daar heb ik ook mijn book report ingezet, dat ik heb gebruikt voor engels (4havo)

Een daar zit dus ook een smanevatting,eigen mening enz. tussen :D

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gehoord dat Fall of Reach goed te lezen is. Deel 2; The Flood is een beetje suf.

The Flood volgt bijna letterlijk Halo dus die kun je beter spelen dan lezen. Fall of Reach speelt zich inderdaad voor Halo af en leest veel relaxter.

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het boek is zeker aan te raden, en met jouw engels zou het moeten lukken. Over het tweede boek: hij is al uit en heet Halo: The Flood. Je kunt ze het beste bij amazon.com bestellen

5. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Owkee, ik ga iig de eerste lezen. The Floot zie ik nog wel. Maar hoe lang zijn die boeken al uit?

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina