hij bedoelt die vliegende soort vliegtuigjes die met lasers op de badguys schieten en inderdaad zoals iemand al zei schieten ze later op jouw
Die vliegende soort vliegtuigjes heten Sentinels(zie post boven je) Wat jij net zegt staat twee posts boven je. Lees beetje
Ik post hier mijn vraag maar ff, om geen nieuwe thread te hoeven starten: Wanneer je Halo uitgespeeld hebt, kun je daarna uit alle levels kiezen en deze op verschillende moeilijkheidsgraden spelen. Is het dan ook mogelijk om alleen het laatste level op Legendary uit te spelen, zodat je dan het andere eindfilmpje krijgt? T hele spel uitspelen op legendary gaat me niet 1,2,3 lukken denk ik
jep dat kan, als je gewoon de laatste level selecteerd en dan ken je hem gewoon op legendary zetten, maar goed het is echt tering moeilijk. misschien is het met co-op wel wat minder moeilijk (easy uitspelen met co-op was tenminste gaap gaap slaap slaap in tegenstelling tot gewoon single). maar ik zou legendary niet onderschatten, is best wel teringmoeilijk (vooral voor een sloebertje als ik, met easy zat ik al te zweten hahahaha ).
Ik heb wel plaatjes gezien waar ik flamethrower zag Ik zoek die site wel ff voor je ... dan zie je het wel . Maar ik heb die cheat ook nog niet uitgeprobeerd. Achja ok met plaatjes kan er van alles gebeuren maar niet in het spel zelf.
MWuhaha ja had ik ook .. bij die laatste level met die buggy toen je het schip moest verlaten .. damnz ik maar denken dat ik niet op tijd kom. gege
Dat is toch een flame thower right? Kheb zo'n wapen nog nooit zelf in het spel gezien. Achja mayB dat die cheat toch werkt ...... Kweet het niet meer. gege . Als je het plaatje niet ziet ==> Rechter Muisknop en Afbeelding weergeven Hier nog een plaatje http://xbox-hqs.host.sk/screens/halo/1920x1440_003.jpg bekijk het maar !