arrgh ik kan die tunnel niet vinden, het is toch dat sneeuw level?? ben de naam ff kwijt want das level 5
Je kan hem niet vinden omdat het geen secret is. Je gaat er waarschijnlijk altijd al door... Btw hij is vlakbij dat stukje waar je voor het eerst de Scorpion krijgt. En dat level heet geloof ik Assault On The Control Room.
Bedoelt hij niet de tunnel in "the silent cartographer???" die zit wel een beetje verborgen maar is echt geen geheim!!! Er zijn geen cheats voor halo maar wel honderden leuke SECRETS. het is mij namelijk gelukt om bovenop bijna elk level te komen (en onderin "the silent cartographer")
waar onderin de silent cartographer? helemaal beneden in de afgrond of gewoon op de plek waar je al kan lopen? ik ben wel op de SC gekomen maar dat lukt iedereen
volgens mij bedoelt hij boven. de tunnel is bij dat gebouw waar je naar binnen moet als je rechts achterin kijkt dan zie je de uitgang van de tunnel
Nee ik ben helemaal beneden geweest!!! (bij de silent cartographer). en ik ben ook op level: 2 en 6 geweest!!!!
op sidewinder dat sneeuw lvl ben ik ook geweest (is ook niet zo moeilijk) maar bloodgulch is me nog niet gelukt. en het lvl halo is ook gelukt Alleen het 6e lvl waar bedoel je dan want daar weet ik niks van om op het lvl te komen, of bedoel je om bij die alleenstaande marine te komen?
in the control room is het me gelukt om van die eerste brug die je tegen komt, te springen en vervolgens door een leeg level te lopen. (werkt alleen met multiplayer)
ik ken 4 manieren voor BG en 6 voor sidewinder om uit het level te komen.En kan ook nog uit damnation maar dat zijn meer glitches geen cheats...
is me ook gelukt in co-op (zelf uitgevonden dus niet van het internet) alleen het kan ook in single player hoor maar dat is me nog niet gelukt.
wel waar,als je de 1 op de ander plaats en net op het topje van zijn helm gaat staan kan de 2de persoon weer op de eerste springen en daarna weer op de 2de en die doet hetzelfde,en dan komt de derde.ETC,als je ze goed blijft plaatsen kan je hem wel met 16 man maken...
goh hey wat kan die godsend lullen man ik en godsend zijn aleen op het 2de en het 4de level geweest!!!(hij is mijn beste vriend die ook in borne woont dus ik kan het weten)
www.geocities.com/samdepoorter2 Daar zie je mij bovenop zodat je weet dat ik niet lieg.(+nog andere plaatjes) Ik kan ook nog door de tralies in Sidewinder(bij active camouflage en over shield)en op de top van damnation en door muren schieten in BG allemaal zo makkelijk