1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO! Co-op! Legendary! Frustratie!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 13 aug 2003.

1. HAL0

HAL0 kogels doen AUW!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef niets te zeggen, zie spoiler :)

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    had eerst op coop legendary uitgespeeld en toen daarna alleen maar zat nergens vast of nergens ging ik vaak dood en het rijden op het laatste stuk was eerst irriterend moeilijk maar nu is het ook weer makkelijk doordat ik dat stuk vaak heb gedaan en de flood is makkelijk maar dat vind denk ik iedereen

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    dacht eerst ook dat ik het nooit zou halen maar lukte mij dus wel gewoon genoeg oefenen

4. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het 9e level ook irritant. Het begin is best easy en in dat schip gaat het ook nog wel. Maar dan kom je er achter dat Captain Keys deel uit maakt van the floot?! En dan moet je vluchten naar de shuttlebay?? Heb je al die floot(of hoe je dat schrijft) dood komt er ook nog een berg covenant.....
    Je teamgenoot kan ook niet respawnen want er zijn teveel enemies en je bent in gevecht :confused:

Fijn dat ik niet de enige ben die echt "gek" ervan kan worden(!)
    Soms irriteer ik mezelfs voort op mijn teamgenoot, jullie?!

5. HAL0

HAL0 kogels doen AUW!

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Library is zéér FRUSTREREND omdat het zo eentonig is en je steeds in de rug wordt aangevallen!!

6. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Library vind ik een beetje saai maar wel een makkie, overal ligt genoeg ammo en health enzo.
    Ik had op co-op library geen een health pack nodig:cool:
    maar er zijn in library met co-op ook vet veel plekjes waar je stiekem kan staan om flood neer te raggen.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja als je op de derde verdieping zit dan gaan op een gegeven moment de deuren dicht en dan komen er allemaal Flood ventjes de ruimte in dan kun je ergens langs zon verhoging gaan zitten en dan zien ze jouw niet en dan na een tijdje gaat de deur weer open en ga je erweer door zonder dat je veel hebt gevochten:cool:

Deel Deze Pagina