Iedereen weet toch dat je die warthog helemaal naar het einde van dat gangetje moet persen om hem vervolgens tussen die twee deuren te krijgen die je net daarna in een soort cutscene dicht ziet gaan De game zorgt dan dat je een omweg moet maken naar die doorcontrol in een ander gebouw maar als je dus snel bent kan je die warthog ertussen douwen! Door daarna ook nog naar beneden te springen precies op die overshield die ergens beneden ligt sla je die hele afdaling in het gebouw ook nog eens over. Dit level is in ongeveer 3 minuten uit te spelen op deze manier.
Je lijkt m'n pa wel. Die heeft altijd haast en wil ook altijd dat onze potjes FIFA zo snel mogelijk afgelopen zijn. Maar wat is er leuk aan om veel over te slaan van een level?
Dat had je beter niet kunnen zeggen. Ik hoop voor je dat hij niet achter je mail adres, tel. nummer en andere informatie kan komen.
Ik was wat terughoudend over deze game. Ik was namelijk bang dat te hoge verwachtingen en goede herinneringen de speelbeleving zouden verpesten. Maar het zien van die video geeft me al meteen weer zin om te spelen. Die sound effects alleen al, heerlijk! Alle Engels-sprekende Elites later waren stom.
En tenminste een fatsoenlijk geluid van de Assault Rifle. Heerlijke herinneringen aan dat wapen in The Library. Wat was ik blij dat ik hem had en dat er genoeg ammo in zat.
Die gebruikte ik nooit. Ik geen enkele Halo trouwens. Knake wapen eerste klas. Pistol + Plasma Pistol was wat ik meestal vast had. Af en toe Sniper of Rockets als je die gevonden had. Needler op Elites wilde ook nog werken maar de Assault Rifle...nee daar kon je niks mee op Legendary.
Valt wel mee, maar het is nu wel wat makkelijker om de posts te volgen. Kan ik reageren waar ik op wil reageren. Bijvoorbeeld op halo: ce en de pistol combat
In de Library had je de AR echt wel nodig om het kleine grut van je af te houden Elk wapen heeft een functie in HALO:CE op legendary, zelfs de AR
Assault Rifle voor life. Ik speel daar altijd mee in Shooters. Komt door mijn tijd met MOH AA op de PC. God, wat was dat een klaarkomend heerlijke game.
Herinner me dat ik daar eigenlijk altijd Pistol + Shotgun + Granaten gebruikte. Jij bent heerlijk fragvoer online dus in Halo?
Nee je hebt gelijk, dat moet je ook niet doen. Maar het is wel cool dat het kan. Dat je zo'n warthog tussen die deuren kan krijgen die vervolgens dan ook echt niet meer dicht kunnen vind ik best gaaf. In veel andere games zou die warthog er opeens niet meer zijn als die cutscene begint, of de deuren gaan gewoon door de auto heen dicht.
Ja idd, maar dat boeit me niet zoveel. Er zitten echt gasten in die niks anders doen dan met lange afstand wapens spelen. Halo is nou ook bepaald geen game voor man tot man gevechten zoals in Battlefield.
Voordat ik de inhoud van het bericht las wist ik al dat het iets zou bevatten dat klopt. En warempel, het klopt nog ook. Dat je kon "kloten"met voertuigen etc vind ik erg leuk in Halo. Ergens komen met een wagen waarvan je weet dat de makers niet willen dat je daar komt. Prachtig