Het valt me op dat die studio in al haar filmpjes enorm goed is in het onderstrepen hoe gaaf de game wel niet is. It's a blast, it's so much fun, it is just so great.
Uiteraard, maar ik vind het hier echt opvallen. Iedere keer als ik een video bekijk moet ik door al die developers skippen die niet uitgepraat raken over hoe awesome het is. Wordt de game eigenlijk full price?
De waarheid mag gezegt worden. Persoonlijk vind ik het niet irritant; ze zijn erg enthousiast over dit product en dat kan ik me voorstellen...ben ik ook.
Net als ik, ik ben van plan hem te pe-orderen. Heb enkel 2 en 3 hier liggen, dus ik haal deze zeker. Ben ik mee met de verhaal van de trilogie en kan ik helemaal gaan wachten op Halo 4\o/
Alleen deeltje 2 had achievements op de pc,ik hoop trouwens op achievements als in halo 3 en niet als in ODST waarbij je dingen moest zoeken.
Het ziet er mooi uit hoor...maar ik vind het wel ten koste gaan van de sfeer die het level uitademt. De dichte mist en korte viewdistance was/is toch juist een van de charmes van dat level, dat gaat compleet weg met de geupgrade graphics.