Dan wordt hij bij de online shops wel voor die prijs van ongeveer 30. Spellen van 60 euro zijn ook altijd veel goedkoper op internet.
Ach, 40 of 30, beide een nobrainer als ik in de winkel loop. Ga ik mijn vriendin eens definitief bekend maken met FPS controls, en beginnen bij het begin van heel de Halo serie
Momenteel is de goedkoopste prijs €34,09 bij all4games.nl (volgens BudgetGaming). De prijzen komen misschien nog wel lager te liggen tegen de tijd dat ie uitkomt.
De achievements zijn bekend: http://halo.xbox.com/en-us/news/headline/halo-combat-evolved-anniversary-achievements/285109 Ik heb onredelijk veel zin in deze game.
Oh yes Spoiler the Odds Complete the Warthog ride on the level “The Maw” on Legendary difficulty with at least a minute remaining on the countdown. Oh, the memories. En er zijn skulls verstopt in de campaign, tof!
Deze dan: Spoiler That Just Happened Complete the level “The Library” on Heroic difficulty or higher without dying. Speed Reader Complete the level “The Library” on Legendary difficulty in 30 minutes or less. Challenge accepted!
Als je de andere Halo's hebt gespeeld op Legendary verwacht maar niet dat deze enorm uitdagend zal wezen(tenzij ze de difficulty moeilijker hebben gemaakt vergeleken met het origineel), maar wel leuke achievements inderdaad.
Ik vond The Library anders best irritant op Legendary, in co-op ging hij nog wel maar als je alleen speelde dan bleven die kleine flood dingen continu je schild eraf halen waardoor hij niet oplaadde.
Ik kijk zelf nooit voor het spelen naar de achievements, dus als iemand me even een plezier wilt doen en kan kijken of er achievements zijn voor 4-player co-op? Die zijn altijd lame.
Hm, nu ik erover nadenk weet ik niet eens meer zeker of er 4 player co-op is. Hoe dan ook, hoera! \o/
Kan maar met 2 inderdaad, daarom is er überhaupt geen achievement voor Wel jammer, maar begrijpelijk.
Haha, zo een vermoeden had ik al nadat ik het postte. Ik speel toch altijd maar met 2 man, dus ik kan er niet wakker van liggen.
Ik vond Reach toch best irritant op bepaalde stukken op Legendary....dus ik hoop op een toch wel iets makkelijkere Legendary dan Reach.