Haha sowieso Halo 1 op Legendary is al terror. Altijd te weinig kogels en vijanden met gezondheid van over de negenduizenddddd!
Jeukt weer behoorlijk om Halo te gaan spelen. Denk dat ik Reach maar weer eens onder het stof vandaan haal, tot deze uitkomt.
Snap niet wat er zo moeilijk is aan de sp van H1, is een van de makkelijkste van alle halo games (komt misschien ook omdat ik het ongeveer 10000x gespeeld heb).
Totdat je straks Legendary speelt in Halo: Combat Evolved. Library wil ik je na de release nog wel eens over spreken.
Jullie overdrijven. Library is ook goed te doen op legendary. als je maar zorgt voor AR en shotgun. Halo 1 vond ik op legendary echt de perfecte moeilijkheidsgraad hebben. Je moest alle wapens op de juiste manieren en momenten benutten. Halo 2 was op sommige momenten te moeilijk en 3 en reach weer iets te makkelijk. De eerste was wat mij betreft perfect
Wat ik me van ODST herinner was dat hij ongeveer zo moeilijk was als 3? staat me niet zoveel van bij dus zo moeilijk als 2 was hij zeker niet
De Kinect functionaliteit: En de laatste map die een remake krijgt is High Noon (Hang 'em High). Ze zijn nu dus allemaal bekend.
Volgens mij komt dat met de update in November. Ik hoop het tenminste, het wordt tenslotte wel tijd dat de Xbox er mee overweg leert te gaan.
Man, echt blij om te zien dat ze Chief's armor eindelijk goed hebben want in de announcement trailer zag het er echt niet uit he.