1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin.
    klik
    Mijn laatst gespeelde game^

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sinds wanneer is dat dan? Net nog niks, zeker opnieuw opstarten. :confused:

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Aan de andere kant van de wereld (rechterkant:9) is het al 'morgen'. (denk ik dan)

4. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben om half 5 met de MP begonnen. Er zitten een paar honderd mensen in anniversary squad, net 18 spelers in BTB.

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ik begreep al niet waarom ik er een 5 euro kaartje bij kreeg, altijd handig. :cool:

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is vaag. Uurtje geleden had ik nog niks en jij speelt al sinds half 5, lekker bezig. 8)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd 8) Ik keek vanmiddag ook nog, maar bij mij werkte het ook niet.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, wat een deja vu zeg. Die Classic speelt echt gewoon als de Good Old Days... DAMN IT FEELS GOOD! :cool:

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha, nice! Ik moet met project bezig, maar mijn xbox360 fluistert mij lieve woordjes in het oor, "jij moet met mij spelen Mark, Halo, Warthog, N64, alles" 8)

*Bangt :+

10. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook sinds zaterdag binnen, bevalt prima behalve 1 ding. Speel op een breedbeeld tv en wanneer ik dan coop in split screen speel valt er een deel aan de onderkant weg (je ziet dus maar een klein stukje van je wapen) omdat het beeld anders te breed wordt denk ik. Iemand hier een oplossing voor misschien?

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Morgen ook maar aan de slag. Even een pauze van Skyrim na bijna 60 uur in nog geen 5 dagen. :+ Teller klopt alleen weer eens niet.

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt erg positief! Mooiste was geweest als Master Chief, de originele wapens en armor pickups waren geport maar goed.
    Ondanks dat voelt de classic playlist dus wel echt classic aan en geeft het wel het oude gevoel terug?

Wellicht komt er nog een classic playlist (zoals bv lone wolves van Halo :cool: dan zit je niet altijd aan team based vast.
    Hopelijk ook minder volk die armor effecten gebruiken (of optie om het uit te zetten).

Nu niet allemaal met nostalgische reacties komen, dan rij ik vd week echt langs de FRS of bestel m :+
    (stiekem: haal me over, haal me over :+)

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat bedoel je nou precies, want in de Classic speel je zoals toen met precies dezelfde gravity en snelheid zonder die Armor zooi en liggen de Power ups (Cloak/Overshield) in de map. Verder liggen de wapens precies op dezelfde plek en heb je de pistol van toen (al kan die nog wel iets beter).

14. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waaatt!!! Werkelijk waar? Excuses, dat wist ik dus echt niet (geen armor effecten en pickups op de maps)! Dacht alleen geen abilities + pistol toegevoegd.
    Volgens mij ben ik over haha

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar wacht even... bedoel je Effects (zoals bijv. confetti) of Abilities (zoals bijv. sprint)? De Effects weet ik niet precies of die zijn uitgeschakeld, denk het niet en is me eigenlijk niet opgevallen. Maar je hebt geen Load Out-menu, dus je speelt zoals Halo toen was met Pick-ups op de map.

16. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Zo grappig, de d-pad werkt zelfs nog8)

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik vind het een gemiste kans dat ze de multiplayer van Reach plus alle DLC maps niet bij Halo CE hebben gedaan.
    Ten eerste rechtvaardigt het meer de prijs en ten tweede wil ik ook vanaf de CE disk de gehele Reach multiplayer kunnen spelen en niet alleen de Anniversary playlist.

Wat me ook op viel als je de multiplayer opstart krijg je een lelijke Forge scherm als achtergrond...
    Daar hadden ze toch iets beters mee kunnen doen.
    Iets me de klassieke Master Chief bijvoorbeeld.

Genoeg gebitcht.
    Nu de maps testen ;)

Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Argh! De FRS heeft de game niet verstuurd vandaag. Had er juist vanavond tijd voor. :mad:

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Bullshit, als je de multiplayer van Reach wilt spelen, moet je Reach er maar insteken. 40 euro vind ik de perfecte prijs voor een remake van een van de beste games ooit gemaakt :)

Yourgamezone heeft mijn exemplaar nog steeds niet verzonden..

20. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ook de laatste keer dat ik iets bij Xboxhome bestel. Gisteravond laat een mailtje dat de game verzonden is, maar die is er nu dus nog niet. Fok it. :mad:

Deel Deze Pagina