[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik weet nog wel die grenade jump voor een skull bij Halo 3, dat was ook een drama :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt!
    Die heb ik toen uiteindelijk wel gehaald, dus deze lukt me uiteindelijk ook wel.

Hmm....bij H3 waren de meeste zowieso een stuk moeilijker te krijgen, of vergis ik me nu?

Toch vind ik het een geniale toevoeging. Ik gebruikte ze bijna nooit eigenlijk, maar vind het gewoon leuk om ze te pakken zien te krijgen.:+

Alleen op CE Legendary zitten er wel een paar nuttige tussen die Legendary wat makkelijker maken; Grunts die ontploffen als een Plasma granaat (pre-order bonus), bandana (unlimited ammo!!)....die 2 zijn echt erg handig!

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik weet niet hoe moeilijk ze hier zijn maar in H3 waren sommige best makkelijk maar sommigen ook zeer lastig, bij dat laatste level moest je door die ringen springen in een bepaalde volgorde en dan kwam die skull tevoorschijn. En er was er een in de mythic map pack waar je een tunnel moest bouwen om die skull te pakken, als je dat niet deed werd je al na een paar meter kapotgemaakt door de guardians :+

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Die sloeg ook helemaal nergens op, vraag me af wie dat zelf heeft uitgevogeld. Die met het tunnel bouwen vond ik wel grappig (was ook niet echt moeilijk).

Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd. Een beetje random door ringen heen springen en dat ook nog allemaal goed doen 8)

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Huh, die Credits die ik had gekregen zijn weer weg. Lekker is dat... kwam zeker door die Credit Ban! :+

Maar goed, die Terminals vielen wel mee ja en ik bedoelde eigenlijk met gekut dat ik er 2 straal voorbij was gelopen. :lol: En bij eentje moest je heel dat level met de Flood weer overdoen. Dat was de laatste die ik nog moest en zocht me de tering. :p Sommige Skulls waren wel echt gekut. Gelukkig kon ik bij eentje die Warthog naar binnen glitchen. Anders had ik waarschijnlijk een halve dag bezig geweest. 8)

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik moet er nog 2; allebei met granade jump.

Morgen komt wordt mijn oude full HD tv omgeruilt voor een full HD 3D tv (oude was kapot gegaan, gelukkig had ik 5 jaar garantie erop gekocht; had nog 1 jaar over!) dus kan ik ook die 3d eens effe checken...ben benieuwd.

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik weet even niet meer welk level het was, maar de ene kan je glitchen met een Warthog en spring je er zo op. :)

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zijn er 3 die je met G-jump moet doen.
    De eerste (Bandana-Skull) kun je cheaten door met 2 spelers (of zelf een extra controller gebruiken:+) en dan onder de skull te gaan staan, op het randje van het raam. Schiet dan je 'medespeler' dood, en die respawned dan boven je...langs de skull!!

De tweede ligt in een hok dat aan het plafond vast zit; G-jump op een pilaar, en daarvandaan kun je dan dat hok in.

De derde ligt in een 'luchtschacht' tijdens dat irritante level met al die flood.

Volgens mij is de eerste de enige mogelijkheid met een warthog....die heb ik dus al.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    is er 1 terminal per level?

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die met de warthog is het gemakkelijkste om met een G-jump te doen. Althans toen ik dat een keer probeerde lukte het me in 3x :D

Yes

12. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm vandaag opgepikt in de stad en ik ben 'm nu aan het spelen, maar hoe switch je naar de HD graphics? Want nu zit ik gewoon 2001 kwaliteit te spelen. :9

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    (back)

14. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

Ziet er wel een beetje cartoony uit... :+

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    That's Halo....;)

16. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk net dat ik juist fout zat. Ik dacht dat de game begon met de oude graphics, dus toen ik wisselde, dacht ik dat ik juist naar de HD graphics was gewisseld, maar dat waren dus de oude graphics. Ik zag het past aan de UNSC soldaten, anders had ik het niet gezien... :+

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Want aan de muren zie je het niet? :+

18. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Het waren juist de muren waardoor ik dacht dat het juist HD was... :lol:

But damn, Combat Evolved... Deze game blijft m'n beste game ooit... Ik ben met Halo opgegroeid. Weken lang, vijf dagen per week om 15:00 uit en met je vriendjes op de Xbox Halo spelen, GEWELDIG! Al die herinneringen komen weer naar boven!

Net kwam ik op de plek in de Pillar of Autumn waar ik ooit als 7-jarig jongetje heel erg van schrok omdat een Elite schreeuwend op me afkwam... Ik heb twee weken lang niet kunnen slapen en ik mocht van m'n moeder een maand lang niet meer bij dat jongetje spelen! En dat is nu tien jaar geleden en ik herken de plek en het moment direct! Alleen kwam de Elite net niet schreeuwend op me af... :9

Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dit weekend de game uitgespeeld.
    Had alles lekker op m'n gemak (en Normal) gedaan.

Gister even alle Skulls & Terminals gehaald.
    Meeste Terminals had ik gevonden, maar geen enkele Skull, go figure.

Wil graag nog wat co-op achievements halen.
    Iemand die vanmiddag tijd / zin heeft? :)

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er is toch maar 1 co-op achievo? En die kun je zelfs in je eetje doen.

Zou best mee willen doen, maar vanmiddag kan ik niet....vanavond trouwens ook niet (1 of andere baardmans schijnt iets te vieren:+).

Deel Deze Pagina