Als Halo 2 uitkomt denk ik dat de verkoopcijfers gelijk zullen staan aan het totaal aantal verkochte xboxxen.
Dat is iets voor de echte die-hards. Maar ik ben geen die-hard, ik ben een wijke. Ik wacht wel effe tot de halo 2 storm gezakt is.
et best wat je kan doen, is gewoon naar Amerika verhuizen... *X-Player Theorie* mja, pre-order als dat er is, ben je na 1 minuut toch te laat....
Release data is nog niet bekend, enkel dat hij voor Q1 2004 komt. Misschien wel 17 Januari, Spartan 117.
Ik denk dat Halo 2 er straks nog mooier gaat uitzien dan dat we nu gezien hebben! ( weet het wel zeker) want Halo 2 is nog in ontwikkeling,dus er kan nog veel veranderen. en ik heb het vaker gezien. b.v met Metal Gear Solid 2...het eerste E3 filmpje van de tanker was mooi..maar toen ik het orginele spel speelde viel me iets op..ik cd pakken ( met de e3 trailer erop ) en jahoor de graphics waren zeker 10x beter,scherper..enz! Dus HALo 2 word grafisch nog beter!
Wat een bruut filmje!! Halo 2 gaat het helemaal maken!! en dit was nog maar een filmpje..........................
Damn ik krijg echt weer dat magische gevoel Ik ga ook maar voor de preorder! ookal zal het me 10 euro meer kosten
Ook pre-order, zal vast wel een XBW pre-order komen en/of anders eentje bij GCShop. De kwaliteit op de filmpjes die wij nu allemaal vrolijk downloaden zal ook veel lager zijn. Dus zo-ie-zo scherper, misschien heb je gelijk. Ik hoop wel dat ze niet te ver gaan, dus dat je frame-drops krijgt als de gevechten echt groot worden.
Someone called me? Nee, ik denk eerder 14 Maart; 14 Maart 2002: Xbox Launched in Europa 14 Maart 2003: XboxLive Launched in Europa 14 Maart 2004: Halo 2 en Fable launchen in Europa? Zal een moie tweede verjaardag zijn als je het mij vraagt... Maar, Halo 2 zou toch ook speelbaar zijn op deze E3, met een multiplayer stand up-and-running enzo? Of vergis ik me nu?
Nee, is niet speelbaar. Denk dat eerder die update voor Xbox Live op de 14e staat gepland. Hoop niet dat hij pas de 14e komt, dat duurt nog zo lang. Liever een maandje eerder in Q1.
HALO 2 , Ik kreeg echt kippenvel bij sommige momenten, deze game gaat echt roeleren. Lijkt me echt stoerr om op zo'n Ghost te jumpen en dan die gast achter het stuur eruit rammen . HALO 2