dat moet je natuurlijk op de xbox zelf instellen. ga naar settings, dan naar video en zet pal-60 op yes.
Ik zeg dit niet om vervelend te doen, maar bij mij loopt ie op 60 hz gewoon perfekt. Die hapering hoort dus niet....
Aan de TV? Lijkt mij niet. Misschien dat ik ergens wat moet instellen, maar ik heb alle instellingen als eens een keer nagelopen. Ik heb er een van Loewe, 100HZ enz enz. Alles er op en eraan. 82 Cm
Zien de mensen waarbij het niet stottert bij 60 hz niet bv bij een multiplayer game als je naar de zijkanten kijkt dat het beeld dan soms versprint?? Het is heel slecht te zien maar ik irriteer me eraan.
Ik heb nog nooit ergens last van gehad. Maar dan zou je dat eens bij je tv-fabrikant moeten vragen en bij MS.
beetje dom gelul allemaal om te zeggen dat het aan je tv ligt. je tv kan 60hz weergeven of niet , zoniet geen beeld. die haperingen liggen aan het feit dat de PAL versie engine versie van halo er niet goed mee werkt . p.s sommigen mensen zzeggen dat hun xbox er geen last van hebben omdat ze het niet echt kunnen opmerken maar dat zijn ook de mensen die geen verschil kunnen " merken "tussen 30 of 60 fps