je kan natuurlijk ook zelf ff kijken waar het redelijk makkelijk is om buiten het level te komen. Er is trouwens ook een plateau met een steen erop, als je daar op afrijdt met een warhog en je stapt op het goede moement uit en je springt. kom je ook buiten het level. Maar dat is wat moeilijker dan met een ghost
In het allerlaatste level de Maw kun je in het aller begin uit het schip springen. Je moet het wel in co-op doen geloof ik, je moet dan precies op een heuvel terecht komen. Ik zal binnenkort wat pics plaatsen!
Je bedoeld dat kleine rotsje waar ik op stond?Das de jump waarmee je UIT het level damnation kan komen(dat is bij hang ém high niet het geval)je gaat metje rug tegen de rots staan,richt helemaal naar beneden,je gooit plasma,dan grenade,springt en nog voordat jeje top bereikt bij het springen schiete met de bazooka(zet je life wel op 400% he) als je wilt weten waar dit in damnation moet dan kan ik daar ook wel print screen enzo van maken
Ok net ff Halo gespeeld en hier de glitch uit The Maw: Je begint het level als je crashed in dat gat: Hier kun je zien dat je naar beneden springt en dan via de heuvel levend terecht komt: Hier kun je beter zien dat ik onder die gaten terecht bent gekomen: Je kunt verder lopen totdat je tegen wordt gehouden door een ontzichtbare muur:
Jah das vaag, en als je te verl loopt val je naar beneden, in één of ander vaag hoekje. Maar wel grappig, moet je van beneden af is proberen om granaten terug naar boven te gooien (naar binnen), best lastig!
Wat ook altijd leuk is om te proberen zoveel mogelijk ghosts in de bomen bij blood gulch te vliegen er stond er ooit is 1 op de dvd van OXM met 3 erin. Hehe, maar 4 moet ook lukken want dat is mij ook al een paar keer gelukt
haha lache die screens maarehm van dat lijstje ken ik alleen BBE Scars.. heb jou nog nooit gezien DarkWing (Purno de Purno) of is dat niet via xbconnect?
Die andere 4 zijn ook noobs pur sang natuurlijk hè. Darkwing is wel een bekende hoor op xbc. En zolas je ziet, erg goed. [RGO] Rules!
ROT GEWOON OP Gambit ik quote niet voor niks die TP, heb trouwens nog weinig andere screens gezien Maja meeste is ook al wel bekend natuurlijk
kheb geprobeerd buiten het level te komen met sidewinder maar het is me nog niet gelukt als ik beuk dan knal ik net zo hard weer terug
zet een tank op zo'n verhoging....en gebruik die tank als een lanceerplatform met je ghost. Het helpt soms om vlak van tevoren uit de ghost te springen zodat jij er nog net overheen komt. Maar meestal kom je er met ghost ook wel overheen.
Ik kom er standaard met de ghost erover heen, het makkelijkst is als iemand in de tank zit die steeds naar achter rijd, dan heb je een betere schans, suc6 ermee.
Hoe maken julllie pics tijdens HALO? En Sidewinder en Bloodgulch zijn toch allebei alleen beschikbaar in de multiplayer mode? Damnation ken ik niet... Maar hoe maak ik een foto van het spelen tijden HALO en zet die dan op de computer??
ik denk dat ze dat doen met een ''webcan'' of een digitale camera. met digitale camera kan je het op de pc zetten, en met webcan gaat dat vanzelf. heb ook gehoord dat je je pc op je xbox kon aansluiten ofzo.......