[halo] = Helaas?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ruite041, 4 jan 2003.

1. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Welk level vonden jullie het best?
    ikke die op dat eiland
    heel mooi veld ook vooral dat water

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is et lvl"the silent cartphoger"(weet de splling niet meer van da laaste woord,was peroonlijk vond ik ook de leukste,kvond echt alle buitenlvl's GEWELDIG maar binnenlvl's.......

3. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had inderdaad beter gekund.
    Op Legendary is de AI toch best goed... en de Flood komt van de Covenant he (is over nagedacht door Bungie ;))
    Is toch vet, en het is alles behalve het einde van het verhaal...
    Vind ik niet. Een vlieg-ding vind ik geen auto in een ander jasje.
    Dat is puur hou jij het speelt, dat hoeft helemaal niet.
    Je moet toegeven dat de levels supermooi zijn, dat sommige hetzelfde zijn mag het spel niet verpesten.
    Er zijn maar 4 verschillende covenant ja, dat is wel jammer.

4. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat dit soort discussies meestal ontaarden in triviale detailopsommingen: " dit is goed, dat is slecht, etc"

Halo rules (naar mijn mening), en Edge magazine wist dit op te sommen met wat ze het " flee or fight" gevoel noemden.
    Het gevoel dat je aan het lopen bent door een grasveldje, je een gierend geluid hoor, je omdraait, en een Banshee ziet aanvallen.
    1ste reactie: Oh FUCK!
    DAAR gaat het om!

(volgens mij heb ik teveel koffie gehad.. :) )

5. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:dokter

Nee nee,jij weet gewoon een goed spel te waarderen ennuh alle argumenten van RiFF kloppen allemaal,zo kan je elk spel wel afkrake als je wilt al voor de naam :),vind jij Unreal dan een spel met een goede verhaal lijn,zo kan je lang bezig zijn ^^

6. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er ook wel mee eens dat al die argumenten kloppen... alleen het is soms jammer dat sommige mensen meer letten op de verschillende manieren van anti-aliasing Z-buffer Voxel gebruik, dan genieten van de gameplay.
    :'-(

7. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:doktor

Idd dat gebeurt vaak bij de xdoos,graphics boven gameplay,hek ook vaak gezegt bij et ander forum over games kijk maar eens bij:mening over splinter cell daar hek da ook allemaal gezegt,halo heeft niet de beste graphics(zou wel mooi mee genomen zijn) maar is wel de beste game,terstraks over brute force zoeke ze screen's ervan vinde ze et lelijk zegge ze gelijk dat ie tege gaat valle,ik speel nu al 2 jaar diablo,ik heb et 8 dage in 2 jaar niet gespeelt(ziekenhuis,schoolreis)en lelijk dat et is... maar kheb wel al bijna 5 lvl's 50(is max) en tuur lijk zonder cheats,want als er iets is dat zuigt ist gekilt worden door cheats.Yep peepz kijke teveel naar graphics en developers werke er vrolijk aan mee.....

Deel Deze Pagina