1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo] help, ik kom niet meer verder

Discussie in 'Algemeen' gestart door Eastmaster, 14 jul 2002.

1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    vind ze allemaal wel goed, vooral de laatste als je moet racen tegen de tijd, is wel grappig

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    The library (7) is het ghârst en level 5 is het vetst.

3. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Hebben jullie The Silent Photographer al gehaald op legendary??

4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en ja ook in mijn eentje. maar level 4 is helemaal niet zo moeilijk, ik vond 3 en 2 toch echt pittiger!

5. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Ja da's waar, aleen het strand opkomen is ff moeilijk

6. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar goed te doen en level 2 is het zo moeilijk omdat je niet aan de goede wapens kan komen en je maar inje eentje ben (helemaal in t begin dus)

7. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Ja maar w8 jij op dat dropship dan? aan het begin...
    ik loop gewoon door, en dan nog ff die dingen uit de lucht neerhalen (ben ff de naam kwijt!) en dan nog wat covenant en dan zit je bij die basis

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wacht ik niet op de dropship maar de elites lopen wel over de brug enzo. Dan moet je ze slaan (AR = tevergeefs) en dat lukt niet altijd:D Dat stukje DAARna is al minder moeilijk.

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    eum, wtf ?! Ge zit vast in de library ? moete mij even vertellen hoe ge daar kunt vastzitten, dat's buite misschien de eerste lvl, een level waar alles zichzelf uitwijst, altijd hetzelfde parcour bijna op elk verdiep.... zorg gewoon dat je een shotgun hebt en knal je weg door de "flood", verder moet je gewoon wat rondlopen en die monitor heb je toch zo.......

Deel Deze Pagina